Avatar billede bromer Nybegynder
22. maj 2002 - 08:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bredere udvalg i diverse kategorier

Hejsa.. igen..

Er det ikke på tid at der bliver rydet en smule op i diverse kategorier, så som "Programmering". Der er en masse sprog, som efter min mening burde være der, men som ikke er der. F.eks. Ruby. Tidligere forespørgsler efter dette er blevet svaret ved at man ikke ønskede så mange kategorier, da det ville blive for rodet. Desuden kunne man jo altid spørge i andre kategorier.

Hvad med at næsten alle sprogene blevet sorteret ned i nogle kategorier. Det ville ikke være særlig rodet og det ville være muligt at tilføje Ruby og f.eks. Standard ML... og Lisp. Der er så store dele af programmeringsmijøet, der ikke bliver debateret her på eksperten, hvilket er en skam.

Og nu til noget lidt andet. Steder, hvor det var muligt at debatere over programmeringsdesigns, arkitektur og algoritmik ville være med at højne niveuet på de folk, der har interessen enormt. Jeg synes jeg har set alt for mange, der laver nogle løsning, der tyder på at de altid har hørt om køretider og diverse optimeringsmetoder.

Nå... flame me :)
/Rune
Avatar billede cms Nybegynder
22. maj 2002 - 11:39 #1
Hørt! Meget gerne mere om programmeringsdesign, matematik, algoritmetik m.v. Evt. også om kunstig intelligens, og andre tekno/bio/logiske emner
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 12:43 #2
Der er udarbejdet en helt ny kategoristruktur. Her vil enkelte kategorier udgå og en masse nye komme til. Den nye kategoristruktur vil blive implementeret meget snart.

NanoQ
Avatar billede bromer Nybegynder
22. maj 2002 - 14:47 #3
Der lyder godt... Det glæder jeg mig til... lukker spørgsmålet..

/Rune