Avatar billede lassee Nybegynder
22. juli 2000 - 21:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brugersystem, database mv.

Jeg har et site som indeholder design og funktionaliteter som jeg vil mangfoldiggøre for alverdens brugere på internettet.

Det nuværende site:
Sitet er opbygget i flash og de eneste data som skal ændres fra bruger til bruger, ligger i tekstfiler (.txt) som flashfilerne henter.

Det jeg ønsker at lave:
Gøre sitet dynamisk således at alle kan oprette sig, og så bruge ovennævnte flash-design og funktionalitet men med egne data – fra et ”nyt” sæt tekstfiler.

Det jeg tænker er at jeg kunne få lavet noget programmel som opretter alle nye brugeres tekstfiler i relevante undermapper af sitet, og lave undersider som flashen hvilken brugers data som der skal vises – er det sådan man gør? Og hvordan gør jeg det mest smart? Kan jeg bruge ASP? Er der en som vil være med?

/Lasse
Avatar billede keysersoze Guru
23. juli 2000 - 00:35 #1
nu kender jeg ikke så meget til flash, men jeg ved i hvert fald, at der er urtolig let at få sådan et brugersystem til at virke i asp - prøv at kig på:

http://www.netcoders.dk
http://www.activeserverpages.dk

for mere info og eksempler på sådanne brugersystemer...
Avatar billede lassee Nybegynder
31. juli 2000 - 12:01 #2
Det jet er ude efter er mere hvordan jeg kombinere asp med flash...
Avatar billede lassee Nybegynder
31. juli 2000 - 12:16 #3
Det lader ikke til at nogle har svaret, så jeg lukker spørgsmålet.. :)