Avatar billede paladin Nybegynder
21. maj 2002 - 17:57 Der er 2 kommentarer

Outlook 2002 brokker sig når andet program skal sende via outlook

Jeg har opgraderet mit mailprogram til outlook 2002 (XP) Jeg har sat en del programmer op til at sende mails via outlook, bla. nogle warnings om systemer der er nede etc. Problemet er at outlook kommer med en besked om at et andet program prøver at sende via. outlook. Man kan så åbne for at andre programmer kan sende via outlook i en tidsperiode på ½ time. Hvordan fjerner jeg denne sikkerhedsindstilling? Jeg vil gå ud fra det er noget med lidt reg. settings??
Avatar billede paladin Nybegynder
23. maj 2002 - 08:21 #1
Hmm er der slet ingen der har et bud?
Avatar billede kedde65 Praktikant
03. oktober 2002 - 20:34 #2
Har du fundet ud af det - for jeg har nemlig samme problem :-) Så jeg vil gerne høre, hvis du havde fundet ud af noget.