Avatar billede mjl Nybegynder
21. maj 2002 - 16:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søgning på eksperten...

Hej der...

Jeg er ikke landets kvikkeste, så derfor dette spørgsmål. Hvordan søger man på eksperten - når jeg søger, på noget helt "almindeligt" er der ingen resultater. (F.eks. USB) Kan det virkelig være rigtigt, at der ikke har været sp. ang. USB, eller er det fordi jeg er lidt tumpet?

Håber I kan hjælpe mig!?

Venlig hilsen mjl
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
21. maj 2002 - 16:39 #1
en søgning på eksperten skal bestå af minimum 4 tegn .. :-( ..
Avatar billede colombo2 Nybegynder
21. maj 2002 - 16:40 #2
Du er en stor Tumpe din pade jeg finder masser af dem der omhandler usb
Avatar billede mjl Nybegynder
21. maj 2002 - 16:48 #3
minijensen1> Tak...
colombo2> Er ikke helt med...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. maj 2002 - 16:49 #4
jamen dog, colombo2 er jo vores "gode gamle ven" disken, der tilsyneladende ikke har lært at gebærde sig endnu
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 16:50 #5
colombo2>er anmeldt i dette og andre spørgsmål.
Avatar billede mjl Nybegynder
21. maj 2002 - 16:51 #6
Mon ikke der findes hjem, hvor man kan hjælpe den slags stakler?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. maj 2002 - 18:13 #7
På eksperten kan du ikke søge på ord på under tre bogstaver (ex USB, CSS mv.)

/ nikolaj stenberg
Avatar billede cms Nybegynder
21. maj 2002 - 19:15 #8
hej per :)
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 19:15 #9
cms>Hej
21. maj 2002 - 19:20 #10
Hej,

En søgning på USB vil sandsynligvis give *MANGE* resultater.

Søg mere præcist, USB Camera o.s.v.

Den søger (vidst) i hele datbasen, så et spørgsmål hvor der er skrevet USB og Camera i blive vist ved en søgning på USB Camera.
ex. http://www.eksperten.dk/list.phtml?q=USB+Camera

/Casper