Avatar billede kornfreak Nybegynder
21. maj 2002 - 16:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbar - HD

Hvad slags harddisk skal man købe til sin bærbare ? jeg har en Xtender 300 som harddisk tydligvis er smadret på og jeg fandt ud af (lidt sent) at garantien var udløbet :/
Avatar billede colombo2 Nybegynder
21. maj 2002 - 16:38 #1
bare tag én tilfældig tror jeg...gå da ned i butikken og spørg din pade
Avatar billede kornfreak Nybegynder
21. maj 2002 - 16:50 #2
Jeg har en HD der kan trækkes ud og den er altså ik på samme størrelse som en normal HD så der må være nogen specielle HD'er der skal til.

Og du skal fandme ik kalde mig pade eller spade, jeg har simpelthen ik tid til at fise byen rundt efter en hardware store. Også derfor jeg handler online.
Avatar billede -simon- Nybegynder
21. maj 2002 - 17:34 #3
skriv en mail til en eller andet shop der handler med Xtender, og spørg om de har en harddisk der passer til. Sværere er det ikke !
Avatar billede -simon- Nybegynder
21. maj 2002 - 17:34 #4
skulle være et svar
Avatar billede -simon- Nybegynder
21. maj 2002 - 17:39 #5
Avatar billede wosylus Nybegynder
21. maj 2002 - 17:41 #6
colombo2 --> Formålet med dette site er jo at hjælpe folk med IT-problemer online.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
21. maj 2002 - 17:50 #7
Der kunne jo være der var nogen der vidste hvad slags harddiske der bruges. Jeg lar spørgsmålet stå åbent lidt endnu.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
31. maj 2002 - 13:38 #8
Fandt ud af det selv.