Avatar billede stone Forsker
22. juli 2000 - 14:08 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

login

det er møgirriterende at på trods
at man har bedt om at eksperten gemmer ens login automatisk,skal man manuel logge sig på.
Jeg hentyder til når man modtager spørgsmål via e-mail,så burde man være logget ind når man kommer til spørgsmålet.

venlig hilsen
stone
Avatar billede ruprect Nybegynder
22. juli 2000 - 14:15 #1
Det er fordi du skal vælge det midterste punkt - Så den også automatisk logger dig på .. Det virker fint for mig
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 14:22 #2
Jeg har også valgt midterste punkt, og det virker også perfekt her hos mig fra alle systemer og browsere win98, win2000 Ie 5,0 Operia og Staroffice. Netscape ved jeg ikke, efter den nye udgave med GED i er kommet, er jeg helt holdt op med at bruge den browser.
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 14:46 #3
Det virker også for mig, men kun når man er inde på et spm. Ude i \"nyeste spm\" er man ikke logget ind. Skide irreterende......

Avatar billede tomsommer Juniormester
22. juli 2000 - 17:14 #4
Det er fordi at lige nu køre eksperten.dk på
eksperten.com og en IP adresse..

Det er muligt at I et logget ind på IP adressen så cookien er gemt under den IP, men når I så går ind på eksperten.com (Somd et hedder nu) så har den ingen cookie...

Det er min \"ide\"
Avatar billede stone Forsker
22. juli 2000 - 19:54 #5
ser ud til at det virker nu.hmmm mærkeligt, havde valgt midterste punkt fra starten da den nye ekspert gik i luften.
men jeg hælder til at der er noget om det, som tomsommer siger.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2000 - 23:15 #6
Ja og bedst som man tror det virker eller har virket i flere dage, ja så går det pludselig galt igen. Hmm hvem var det nu der hoster Eksperten ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 14:24 #7
Vi er stadig i gang, og derfor må I forvente at der i kommende tid vil opstå fejl. Vi håber I \"hænger i\", og kan se at det med tiden bliver et overordnet bedre site ?!