Avatar billede fcs Novice
22. juli 2000 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Admin: Point i mails

Hey Admin! Kanon lækkert med det nye design, jeg håber at fejlfindingen skrider godt fremad. Jeg har lige et forslag. Ville det være muligt at inkludere pointsummen et svar giver på et givent spm. i den mail man modtager med at spm. er oprettet. Altså: En mail der siger :

\'Bruger X\' har oprettet spørgsmålet \'hvad sker der?\' til 60 point

Det gør det lidt lettere at sortere i de mails man modtager. F.eks. gider jeg ikke bruge 15-30 minutter på at vurdere et nyt hjemmeside-design for 10 point. Så hvis jeg udfra min mail kunne se hvormange point et spm. var tildelt kunne jeg allerede der sortere nogle fra.

Keep up the good work, det er fedt!
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 14:07 #1
15 point for hjemmesidevudering syntes jeg også er lige lidt nok. Minimum der skulle være 100 point. Der er tit mange svar. Uddelingen af point gør så, er der kun bliver et meget lille pointantal tilbage. Spørgsmålet er om ikke det var en idé at det pointantal, som udloves, skulle uddeles til hver accepteret svar (pr. person).
Avatar billede fcs Novice
22. juli 2000 - 16:06 #2
Det er da også en mulighed, men jeg kunne nu stadigvæk også godt tænke mig at min ide blev genemført. Det er vel heller ikke så svært at implementere fra Admins side?
Avatar billede admin Novice
24. juli 2000 - 11:58 #3
Den sender nu således:

hej <brugernavn>,

<brugernavn> har oprettet et spørgsmål:

Spørgsmål : <spørgsmål>
Kategori    : <kategori>
Point        : <point>

...
Avatar billede fcs Novice
24. juli 2000 - 12:05 #4
Kanon godt! Jeg glæder mig til al fejlfindingen er overstået. I gør et stort stykke arbejde og vi er mange der sætter pris på det!!
Avatar billede denboj Nybegynder
24. juli 2000 - 15:25 #5
Læste tidligere at det blev forslået når et spørgsmål man havde besvaret blev accepteret at mailen så sådan cirka sådan her ud.

Hej <brugernavn>

<brugernavn> har accepteret svaret på dit spørgsmål

spørgsmå <spørgsmål>
kategori <kategori>
point    <(de point du har fået) ud af ( de point der blev udlovet>

MVH Denboj