Avatar billede olvhoj Nybegynder
25. juni 1999 - 11:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Zyxel Elite 2864I (ISDN)

jeg kører nu på isdn, men er nu ret irriteret over at køre kun på 64Kb og er mest interesseret over at køre på max. hastighed dvs. 128Kb...
jeg kører på win98...hvordan kan jeg indstille modem?
Avatar billede thoeger Nybegynder
25. juni 1999 - 11:24 #1
Jeg kender ikke dit modem 100% men normalt kan man man gøre det med dit driver software. Du skal bare finde et sted hvor der stå noget med at bruge begge linier. Men husk at du skal betale dobbelttax.
Avatar billede snowball Novice
25. juni 1999 - 11:57 #2
Prøv eventuelt at kigge her:

http://www.inet.tele.dk/support/isdn128/zyxel.shtml

Snowball
Avatar billede klausjensen Nybegynder
25. juni 1999 - 12:40 #3
Se:

http://www.paikin.dk/isdn-tip.htm

Det er stedET når det gælder ISDN - ikke mindst på Zyxel.
Avatar billede jesper_ Nybegynder
08. juli 1999 - 02:29 #4
På ZyXELs ISDN-produkter slås BOD (Bandwidth On Demand) til med følgende kommando: AT&J3JA48KAS20JS32KSS20 Under Windows 95/98 indsættes den som "Yderligere indstillinger" i egenskaberne for TA'en.
Avatar billede jesper_ Nybegynder
08. juli 1999 - 02:34 #5
Ups....
Du skal selvfølgelig også have forklaringen....

JA =  Antal kbps der skal overføres for at kanal 2 åbnes
KAS =  Antal sekunder hvori overførselshastigheden ligger over JA-grænsen for at kanal 2 åbnes
JS = Antal kbps der skal overføres for at kanal 2 lukkes igen
KSS = Antal sekunder hvori overførselshastigheden ligger under JS-grænsen for at kanal 2 lukkes