Avatar billede razor Nybegynder
21. juli 2000 - 12:26 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

\"Dit mini site\"

http://www.eksperten.com/bruger.phtml?navn=razor

måske skulle i kigge lidt på jeres regular expressions :o)..
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2000 - 12:30 #1
http://194.255.24.70/bruger.phtml?navn=razor - det virkede.

jeg har lige set mit eget mini-site og efter jeg havde trykket på update/opdater igen, så ser den ud som før.

men det kan vel ikke være en holdbar løsning.
Avatar billede razor Nybegynder
21. juli 2000 - 12:36 #2
hvis man klikker på razor.dk linket ryger man ind på:

http://www.razor.dk/</i

det kunne godt se ud som om der er en lille fejl
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2000 - 12:43 #3
ups, så langt var jeg ikke lige kommet i min hjælp..troede bare det lige var opstillingen af mini-sitet..undskyld!
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 13:04 #4
DEt der http://www.mpj.dk</B> Var også en fejl på den gamle!
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2000 - 13:09 #5
læste lige et spørgsmål der handlede om problemet, men nu kan jeg sku ikke finde det igen.
men det var noget med den måde man skrev sine links på, man skulle bare skrive dem normalt, og så fandt den nye version selv ud af det......håber det kan bruges.....
Avatar billede razor Nybegynder
21. juli 2000 - 13:10 #6
jeg har bare lavet mine links med <i> og </i> der står der man godt må/kan
Avatar billede admin Novice
21. juli 2000 - 13:17 #7
razor: kan du se fejlen :)

    function LinkIt ($Str) {
        $Str = eregi_replace(\"([[:alnum:]]+)://([^[:space:]]*)([[:alnum:]#?/&=])\", \"<a href=\\\"\\\\1://\\\\2\\\\3\\\" target=\\\"_blank\\\">\\\\1://\\\\2\\\\3</a>\", $Str);
                $Str = eregi_replace(\"(([a-z0-9_]|\\\\-|\\\\.)+@([^[:space:]]*)([[:alnum:]-]))\", \"<a href=\\\"mailto:\\\\1\\\">\\\\1</a>\", $Str);
        return $Str;
    }
Avatar billede altinet Nybegynder
21. juli 2000 - 13:22 #8
Hejsa!

Lidt eksperimenteren har vist sig at løse problemet:

Lav et linieskift mellem formatterings tags og det egentlige link:

Lars Paulsen
Indehaver af firmaet Altinet, webdesign med mere
<center><B>
http://www.altinet.dk
</center></B>

...så bliver linket gengivet korrekt.
men det ville selvfølgelig være lettere, hvis det ikke var nødvendigt :-)

>>Admin...Jeg kan i hvertfald IKKE se problemet !!
*G*

mvh
Lars Paulsen
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2000 - 13:42 #9
Ja omlægningen trænger vores miniSite til en update. Min e-mail adrese var f.eks. forsvundet.
Avatar billede razor Nybegynder
21. juli 2000 - 13:50 #10
den jeg selv bruger til det er lidt mere simpel .. synes jeg:

function LinkIt($tekst) {
$tekst = ereg_replace(\"((f|ht){1}tp://[a-zA-Z0-9@:%_.~#-\\?&]+)\", \"<a href=\\\"\\\\1\\\">\\\\1</a>\", $tekst);
return ereg_replace(\"([a-zA-Z0-9._-]+@[a-zA-Z0-9._-]+\\.[a-zA-Z0-9._-]+)\",\"<a href=\\\"mailto:\\\\1\\\">\\\\1</a>\",$tekst);
}
Avatar billede admin Novice
21. juli 2000 - 14:03 #11
razor : kan du maile den til mig : jfl@visionworkers.com
Avatar billede razor Nybegynder
21. juli 2000 - 14:12 #12
når jeg sender mail til dig får jeg den smidt i hovedet selv med en:

Your message was not delivered because the destination computer was
not found.  Carefully check that it was spelled correctly and try
sending it again if there were any mistakes.

It is also possible that a network problem caused this situation,
so if you are sure the address is correct you might want to try to
send it again.  If the problem continues, contact your friendly
system administrator.

    Host visionworkers.com not found

The following recipients did not receive this message:

    <jfl@visionworkers.com>
Avatar billede admin Novice
21. juli 2000 - 15:00 #13
prøv jfl@next-vision.net

jeg får en til at kigge på det med den anden adresse.
Avatar billede tomsommer Juniormester
22. juli 2000 - 17:21 #14
se:
http://www.eksperten.com/bruger.phtml?navn=tomsommer

Jeg kan fandme ikke få den til at lave linieskift
Avatar billede admin Novice
24. juli 2000 - 11:51 #15
Det ser da fint ud?
Avatar billede tomsommer Juniormester
24. juli 2000 - 13:37 #16
Ja, nu gør det... ved ikke hvorfor den ikke kunne før