Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 03:04 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

For sejt

Her er man væk en dag for eksperten, og så kommer man tilbage og ser at eksperten.... ja er blevet invaderet af marsmænd. FEDT layout.
Det var ros jeg gerne vil give
Avatar billede denboj Nybegynder
21. juli 2000 - 03:13 #1
Og nogle rigtigt fede nye kategorier der er kommet på vil jeg lige tilføje. Jeg har fluks tilmeldt mig overclocking, virus, audio og en fire fem stykker til

DObl :-) til eksperten. Men der mangler lige den sidste finpudsning.
Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 03:15 #2
HØRT!
Avatar billede stoffer Nybegynder
21. juli 2000 - 09:41 #3
Jah det er OK, men som sagt nogle bugs.

F.eks. kan jeg ikke se mere end de 10 første spg. jeg har besvaret. Når jeg trykker på en af de andre sider ryger jeg til forsiden.

Og nogle gange når jeg trykker på mit eget brugernavn ryger jeg også til forsiden.

IP nummeret bør selvf. heller ikke stå i URL\'en
(det gør den ved eksperten.dk, men ikke .com - jeg synes da også det er fedt med et .com

Og når man kommer ind på forsiden skal man ikke logges ud, hvilket jeg blev en gang, men andre gange virkede det.

her er også en mærkelig ting...
http://www.eksperten.com/spm/21315

Men overall er det godt. Og den vigtigste forbedring - nemlig farten - er forbedret rigtigt godt...
Avatar billede geeeet Nybegynder
21. juli 2000 - 09:58 #4
Jeg synes også at hastigheden er blevet forbedret betydeligt.... Alt for coool...

...MEN jeg bryder mig godt nok ikke særlig meget om designet...

Jeg synes at det er forvirrende og mindre overskueligt end det gamle layout, og så hader jeg bare at man vænner sig rigtig meget til en side, og så en dag sidder alle knapperne bare et andet sted... AARRGHHH!!!!! hvor irreterende...

Ikke for at lyde sur eller noget...

Og jeg brugte godt nok noget tid på at finde ud af at \"spørgsmål og svar\" er det samme som \"forsiden\" ... Irreterende synes jeg... men supergodt med hastighedsforbedrelsen...

/Geeeet
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 10:38 #5
Gode input,

geeee>>Design vil vi som sagt arbejde meget mere, bare ikke lige nu.

stoffer>> Vi kigger på de bugs du nævner.

jer andre>> tak for rosen.
Avatar billede admin Novice
21. juli 2000 - 12:18 #6
Jeg forstår ikke lige \"Og når man kommer ind på forsiden skal man ikke logges ud, hvilket jeg blev en gang, men andre gange virkede det.\" ?

Men den fejl når man klikkede på brugernavnet er rettet.
Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 12:20 #7
Jeg syntes det er forvirrende at der i toppen står \"Spørgsmål og svar\" når linket refererer til kategorierne!
Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 12:21 #8
hvad er det for en mærkelig endelse de har: phtml?
Hvad er det for nogle filer?
Avatar billede geeeet Nybegynder
21. juli 2000 - 12:37 #9
det er det samme som php...
jeg tror den nye eksperten er lavet i php4, ret mig hvis jeg tager fejl...

/Geeeet
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 12:38 #10
det er ligesom php og php3!
Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 12:41 #11
takker
Avatar billede admin Novice
21. juli 2000 - 13:14 #12
Ja : Php 4 med Zend optimizer : http://www.php.net http://www.zend.com
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. juli 2000 - 20:03 #13
Er det en meget sejere server/forbindelse Eksperten køre på, eller går det bare hurtigere med php ?
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 21:51 #14
Det går ihvertfald 2x stærkere end på den gamle!
Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 21:55 #15
mpj>> ehh, ikke for noget, men hedder det ikke dobbelt og ikke 2x

jeg er en ordkløver, jeg ved det!!!!
Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 21:59 #16
Ok hr. Ordkløver...
Hvordan forstås det her så:
Her er man væk en dag for eksperten...
hedder det ikke
Her er man væk en dag fra eksperten???

*ggg*
MPJ
Avatar billede Lasse Novice
21. juli 2000 - 22:10 #17
nu må du ikke blive sur :-)
det var bare sjovt...

og jo det gør det vist - he he hi hi

Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 22:22 #18
hehe
Avatar billede lrj Nybegynder
22. juli 2000 - 13:11 #19
Hov, så er jeg vist den eneste der synes at sitet er blevet møg-sløvt. Her sidder jeg med min StofaNet forbindelse og venter på at siderne kommer frem på skærmen. Min IE5 havde ikke den slags ventetider før..

Er det bare mig der har de problemer? I hvert fald forsiden kunne trænge til en hastigheds-forøgelse.. :)

Avatar billede goulduck Nybegynder
22. juli 2000 - 15:02 #20
Sådanne problemer var der lige den første dag jeg bruge den nye Eksperten. Nu hopper siderne frem lige så hurtigt som mit modem kan klare det!!
Avatar billede mpj Nybegynder
22. juli 2000 - 17:28 #21
Samme her... JEg sad netop og undrede mig over det...!
Men det er jo også de samme billeder hele tiden...
LÆNGE LAVE CACHEN!