Avatar billede swiff Nybegynder
19. maj 2002 - 11:31 Der er 11 kommentarer

Mozilla brugere

Hej Eksperten.

Ville det ikke være en idé at optimere eksperten til den stigende mængde af os der bruger Mozilla?
Avatar billede dmcn Praktikant
19. maj 2002 - 11:35 #1
Optimere på hvilken måde? Det vil gøre det en del nemmere for admin, hvis han ved hvor I oplever problemer. :)
Avatar billede lequet Nybegynder
19. maj 2002 - 11:39 #2
I Linux (med Mozilla) er det hovedsagligt skrifttypen som er meget svær at læse, og hvis man gør den større bliver hele designet jo vredet. Jeg synes ikke at selve siden skal opdateres meget, det er kun detaljer i stylesheetet der trænger til en opstramning, men kan se at admin tidligere har søgt folk til at hjælpe med netop dette :)
Avatar billede swiff Nybegynder
19. maj 2002 - 11:48 #3
Nårh ja :)

HVis man kigger på oversigten over spørgsmåls-kategorierne, så er den nærmest vredet. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal paste et screenshot her, men det ville gøre det hele meget nemmere..
Avatar billede dmcn Praktikant
19. maj 2002 - 11:50 #4
www.fotx.net - der kan du oprette dig som bruger, og så har du 5 mb plads som du kan uploade ting på. :)
Avatar billede swiff Nybegynder
19. maj 2002 - 11:56 #5
Hey, det er jo invisibleman's site :)
Avatar billede dmcn Praktikant
19. maj 2002 - 11:58 #6
Det er da det det er :)
Avatar billede swiff Nybegynder
19. maj 2002 - 11:58 #7
JEg sad ved siden af ham til NCparty ;)
Avatar billede swiff Nybegynder
19. maj 2002 - 12:02 #8
Hvor dælen uploader man henne på fotx.net?
Avatar billede dmcn Praktikant
19. maj 2002 - 12:05 #9
Hmm - sitet er nede hos mig, så jeg kan ikke hjælpe dig der. Det er længe siden jeg sidst brugte den funktion hos dem.
Avatar billede swiff Nybegynder
19. maj 2002 - 12:15 #10
Hmm.. Det bliver lige lidt senere... Jeg kan åbenbart ikke tage screenshots
21. maj 2002 - 22:42 #11
Swiff du kan henet Capture Express
http://www.captureexpress.com/download.htm

Det fungere vidst ikke på en rå linux installaition, men ellers har du vel en Windows emulator :)?

Under alle omstændigheder er det vidst ikek noget problem at få i sådan et program.

Send det til admin@enter-s.dk , så lægger jeg det op.

/Casper