Avatar billede dj Nybegynder
18. maj 2002 - 23:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Programmering -> C# Kategori ?

Hejsa Eksperten

C# er jo som bekendt et ret nyt og ikke mindst yderst interessant programmeringssprog.

Eftersom det er i opstartsfasen og man vist roligt kan forvente at C# bliver noget stort med dets potentiale og når man så lige tænker på at det er MS der står bag, og ikke mindst dets integration med .NET platformen ;)

I øjeblikket findes der under Programmering en kategori der hedder .NET ... men eftersom .NET platformen er koloenorm og man kan kode til .NET platformen fra alverdens programmeringssprog, så er denne kategori _alt_ for uoverskuelig til også at skulle dække et selvstændigt programmeringssprog som C#!

Derfor! Opret venligst en selvstændig kategori til dette sprog, tak! :)

//DJ
Avatar billede jamella Nybegynder
18. maj 2002 - 23:48 #1
der er lavet et ligene spm før
Avatar billede dj Nybegynder
19. maj 2002 - 00:13 #2
tjah.. men der er tilsyneladende ikke sket noget ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2002 - 00:17 #3
jo der er... C# kategorien er med i den nye kategoristruktur jeg har udarbejdet. Den vil blive implementeret inden for ganske kort tid :)
Avatar billede dj Nybegynder
19. maj 2002 - 01:03 #4
Jamen det lyder da godt Nanoq ;)

//_DJ_
Avatar billede dj Nybegynder
19. maj 2002 - 01:05 #5
Btw. noget ca. tidspunkt for hvornår vi kan forvente den nye kategoristruktur så ? :]
Avatar billede dj Nybegynder
19. maj 2002 - 01:05 #6
altså "kort tid" er jo ret relativt ;]
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2002 - 01:07 #7
Det bedste svar jeg kan give på denne, er et svar jeg fik fra Admin på en mail jeg sendte ham for nogle dage siden:

"Jeg forventer snarest at lancere Pro, og vil have dine rettelser til kategorier og regler med der. Kan vi tales ved i næste uge, der ved jeg mere om hvor langt jeg er :)"

Men ja... det er meget relativt... men mon ikke vi har noget kørende inden for den næste måneds tid? :)
Avatar billede dj Nybegynder
19. maj 2002 - 01:14 #8
jamen, i såfald siger jeg tak ;)