Avatar billede pgrevy Nybegynder
16. maj 2002 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB port i Acer 500T bærbar computer

Jeg formulerer lige spørgsmålet rigtigt. Der er et USB stik/port i computeren. Jeg har forsøgt at få mit Sony digitale camere koblet til computeren via USB stikket, men det er som om at porten ikke er aktiv. Driveren der fulgte med cameraet er installeret uden problemer. Hvad kan/skal jeg gøre???
Avatar billede hermandsen Juniormester
16. maj 2002 - 23:06 #1
Prøv at højre-klikke på Denne computer, vælg Egenskaber->Enhedshåndtering og se om den er deaktiveret!
Avatar billede pgrevy Nybegynder
17. maj 2002 - 20:29 #2
jeg har forsøgt og den findes ikke under enhedshåndtering, der er kun en com port og en printerport, så det hjælper ikke....
Avatar billede pgrevy Nybegynder
17. maj 2002 - 20:30 #3
jeg tror problemet er at få den aktiveret, hvordan går jeg det ??
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. maj 2002 - 20:48 #4
Den skal så vidt jeg ved ikke ligge under "Porte". Det gør min i hvert fald ikke... Der er et emne for sig der hedder "Universel seriel bus-controllere". Du har ikke nogle ukendte enheder, vel? For hvis du har, så kunne det jo godt være din USB-port!
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 20:50 #5
Det kan også være at den er slået fra af strømstyring. Enten i BIOS eller i Strømstyring (kontrolpanel)
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. maj 2002 - 20:57 #6
>>el_barto
Yepper! :)
Jeg slår normalt en masse ting fra på min bærbar som jeg ikke bruger alligevel. Modem, USB, Printerport, Serielport, Infrarød osv. Det bliver den i hvert fald ikke dårligere af, lad mig sige det sådan! :)
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2002 - 18:11 #7
Kom det til at virke?