Avatar billede ingridsworm Nybegynder
16. maj 2002 - 12:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pdf-filer downloaded fra internettet

Hvorfor kan jeg ikke videresende pdf-filer downloaded fra internettet ?
Det drejer sig eksempelvist om en pdf-fil på knap 700 kb downloaded fra nettet, som jeg gerne vil vedhæfte en udgående mail.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2002 - 12:28 #1
Hvad fejl får du?
Avatar billede keysersoze Guru
16. maj 2002 - 12:50 #2
nogle steder er der begrænsning på hvor meget du kan sende i én mail - det kunne være derfor...

men du må få en fejlmelding eller noget
Avatar billede ingridsworm Nybegynder
16. maj 2002 - 13:00 #3
This mail message contains standard MIME attachments.  If you see this
note, your e-mail program does not support MIME.  You may need a MIME-
compliant mail reader to read any non-text attachments in this message.

Det er den besked, jeg får. Hvad kan jeg gøre ved det ? Det jeg skal sende er en brochure med låst billede og tekst. Kan jeg konvertere denne Acrobat Reader-fil til noget andet, evt.?
Avatar billede keysersoze Guru
16. maj 2002 - 13:11 #4
hvordan sender du den? som en vedhæftet fil eller noget andet?
Avatar billede ingridsworm Nybegynder
16. maj 2002 - 14:27 #5
...som en vedhæftet fil, ja. Er der andre måder ? Brochren er på 4 sider og fylder 689 kb.
Avatar billede keysersoze Guru
16. maj 2002 - 14:34 #6
bruger du outlook eller et andet program til at sende med?
Avatar billede ingridsworm Nybegynder
16. maj 2002 - 22:29 #7
nej, jeg bruger min fagforenigs hotmail, der hedder "byggemail".
Kan det tænkes, den har for lille kapacitet?
Avatar billede keysersoze Guru
16. maj 2002 - 23:42 #8
den kender jeg godt nok ikke!

jeg tror ikke det har noget med kapaciteten at gøre - det lyder mere som om den ikke er mime-kompatibel (det har noget med udveksling af filer og tekst via mail)... så umiddelbart tror jeg at du skal finde en anden måde eller et andet program (fx outlook) at sende på...
Avatar billede ingridsworm Nybegynder
17. maj 2002 - 10:37 #9
Jeg har nu prøvet at sende pdf-filen fra et andet sted, fra et andet program. Det ser ud til at virke. Så jeg tror også, det er min "byggemail", der ikke kan foretage udveksling af den slags filer.
TAK for chat`ten.