Avatar billede vildrede Nybegynder
15. maj 2002 - 23:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DivX i Perfekt Kvalitet ønskes

jeg vil gerne kunne afspille klip i DIVX i perfekt kvalitet. Har gjort det før, men nu afspilles klippene i en dårligere og mere grumset kvalitet efter en nyinstallation af w2k.
Det skal siges, at når jeg spiller dem i fx bsplayer eller divx player, er kvalitetn ok. Men ikke i windows media player.
Jeg HAR installeret
media player 7.1 + codecs
Divx 5.0
directx 8.1
nimo codecs 5.0
windvd 3.0
Hvordan får jeg kvaliteten perfekt OGSÅ når jeg afspiller i media player?
Jeg har brugt 2 timer med at rode rundt med div codecs, og fatter INTET!
Det har virket før!
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 23:47 #1
Drop WMP 7.1 og brug 6.4
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 23:48 #2
har du installeret alpha divx mener jeg det hedder
Avatar billede snowball Novice
16. maj 2002 - 09:07 #3
Har oplevet det samme efter jeg også formaterede. Tror det har lidt at gøre med at før jeg formaterede, der havde jeg 2-3 gamle versioner af DivX inde, hvor jeg efter formateringen sprang direkte til DivX5 !

Snowball
Avatar billede vildrede Nybegynder
16. maj 2002 - 09:10 #4
men jeg har også installeret nimo codecset der jo er en samling af forskellige codegs, deriblandt forsk divx versioner..
Avatar billede johannielsen Nybegynder
16. maj 2002 - 19:25 #5
Prøv at sende et screenshot med den gode og den dårlige kvalitet.
Avatar billede vildrede Nybegynder
17. maj 2002 - 15:52 #6
så lykkedes det rasgu mig at få en ordentlig kvalitet. Det havde minus at gøre med codecs, men blev rettet med et program, der sørgede for at udligne kompatibilitetsproblemer ml grafikkort og DIVX og WMP. Jeg kører nu den nyeste Media player UDEN problemer.
Avatar billede snowball Novice
17. maj 2002 - 15:53 #7
Kunne du ikke lige smide et link til det program !? Det ville jeg da gerne prøve hjemme hos mig selv ;)

Snowball
Avatar billede vildrede Nybegynder
17. maj 2002 - 17:12 #8
jepski.

http://dvd.box.sk/indexN.php3?pid=divx&prj=soft3&id=5779&rubrika=tools&tools=codecs

Hvis linket ikke virker, så søg efter et program der hedder DivXG400 2.7.