Avatar billede tylzen Nybegynder
13. maj 2002 - 19:06 Der er 7 kommentarer

Explorer har lavet en ulovlighandling

Når jeg starter mit Win98 op så laver explorer en ulovlig handling. Så at jeg ikke kan få adgang til Win98 mere.
Nogen har sagt det er en Trojan eller en Backdoor virus. Som ligger i sp. reg ???
Jeg vil gerne have hjælp hurtigts muligt.
Jeg kan heller ikek komme ind fejlsikret tilstand fordi jeg har Win2000 inde.. Men det er slettet igen, men valgmulighederne i starten er der stadig. Og når jeg skal trykke F8 for at komme ind til fejlsikret tilstand så er det kun Win2k opsætning den kommer ind på?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. maj 2002 - 19:08 #1
lyder til at du trænger til en god omgang formatering :)

og en fdisk 'ning ;)
Avatar billede tylzen Nybegynder
13. maj 2002 - 19:10 #2
Men hvordan kan jeg gøre det?? Når jeg ikke kan komme til mit MsDOS eller Command Prompt??
Avatar billede mantique Nybegynder
13. maj 2002 - 20:08 #3
så isæt din bootdiskette og genstart. Husk at bios skal starte op på floppy
Avatar billede tylzen Nybegynder
13. maj 2002 - 20:19 #4
Det kan jeg heller ikke!
Avatar billede mini-me Nybegynder
13. maj 2002 - 20:21 #5
Du kan altså godt boote i win98 fejlsikret tilstand... du skal bare være meget hurtig.. altså når du vælger boot på win98 partionen skal du efter dit enter tryk trykke f8 så kommer du til den "gamle" boot menu for win98 !!
Avatar billede tylzen Nybegynder
13. maj 2002 - 20:22 #6
Nej fordi så kommer jeg ind i Win2k options.. Og de virker hat fordi jeg har slettet Win2k for lang lang tid siden.
Avatar billede tylzen Nybegynder
13. maj 2002 - 21:07 #7
Har fundet ud af det...
Ved hjælp af lidt *tys tys* metoder har jeg fået adgang til min harddisk uden at boot med diskette