Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:21 Der er 9 kommentarer

Kan ikke printe i farve over netværket...

Er der nogle af jer, der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan printe i farver, når jeg printer over vores lille netværk?

Jeg sidder ved en Win2000 Proff. maskine, som er tilsluttet en switch. Den anden computer på netværket er en Windows 2000 Server, det er den maskine printeren er tilsluttet.

Når jeg sidder ved serveren kan jeg godt printe i farver, men når jeg sidder ved min notebook kan den kun printe i sort/hvid :(

Why...!?
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:23 #1
måske skal du gå op i egenskaber for den enkelte printer der kan man vælge om det skal være i farve eller sort hvid
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:27 #2
j1x4r4>>> Jamen, den printer jo i farver, når jeg sidder VED den maskine der er tilsluttet printeren... men når jeg sidder ved nogle af de andre maskiner i netværket, printer den kun i sort/hvid :(
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:30 #3
Umiddelbart kan jeg ikke se noget galt i egenskaberne fra printeren... hvor tror I fejlen kan ligge...?
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:31 #4
det kan være at indstilingerne for printeren er anderledes ved din notebook
når du trykker på udskriv så vælger du den printer du vil bruge og trykker på egenskaber der kan man vælge alle indstilingerne
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:52 #5
j1x4r4>>> Hmmm... det er også som det skal være.. kan det være Windows 2000 Server der på en eller anden måde ikke tillader at man printer ud i farver?!

Hæh.. på en skole er den funktion hvertfald meget anvendeligt, men det er iriterrende at den ikke vil printe i farver her :/
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:56 #6
det kan være du har ret i noget, på hvores skole kan man heller ikke printe i farver desto mindre man bruger en bestemt pc, men jeg mener t det burde virke men prøv bare for en sikerheds skyld og check driverne eller set den på din notebook

p.s. vilken notebook har du jeg har en Twindhead
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 18:05 #7
Jeg har en Dell Inspiron 4000... why?
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 18:09 #8
jeg er nyskeri du skal bare sige til hvis du skal bruge noget f.eks. en brænder, det er www.danmikro.dk der er så vennlige ham der arbejder derinde han er begyndt på at give special tilbud f.eks. et 15 gb drev til 300 kr. hvis jeg sende mit gamle drev derind måske er du intereseret
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 19:50 #9
j1x4r4>>> Nej tak! =)

Men ellers mange tak, men jeg står ikke lige pt. og mangler noget til min notebook :)