Avatar billede cyberkox Nybegynder
12. maj 2002 - 21:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Liste over online brugere...

Hej Eksperter...

Kunne det ikk være en god idé, at skrive hvem der var online ?

Man kunne gøre det sådan, at man uden for sit navn i spørgsmålene man svarede på, kunne se, om man var online/offline...

Nogle der forstod ;)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 21:43 #1
Det er der blevet spurgt om 100 gange :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. maj 2002 - 00:02 #2
Jeg vil klart foretrække at det ikke bliver muligt.

Når man stiller et spm synes man meget naturligt at det er det vigtigste i verden, så når man kommenterer eller uddyber skal de der er involveret i spørgsmålet 'naturligvis' reagere med det samme. Især hvis man kan se at de er sågar logget ind.

Men de er jo somregel i fuld gang med noget andet (svare et andet spm, hygge i fri debat, ... hvad det nu kan være); og jeg bryder mig ikke om at blive afbrudt midti hvad jeg har igang ef en 'kik nu på spm 123456' mail.

Et meget værre problem, synes jeg er at nu og da misser mail robotten og sender ikke nogen mail når der er nyt i tråden, Det sker ikke helt sjældent at jeg opdager spørgsmål hvor spørgeren høfligt har ventet i 2-3 uger efter at have kommenteret. Så får jeg dårlig samvittighed.

Allenfals, hvis det skulle være, skulle det helst være i form af en checkboks man kunne klikke på hvis man ville med på den liste, og lade være at klikke hvis ikke.

mvh JakobA
Avatar billede cyberkox Nybegynder
18. maj 2002 - 21:31 #3
Lukker...