Avatar billede raveduck Nybegynder
12. maj 2002 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Vue d'Esprit 2

Jeg håber virkelig I kan hjælpe med dette.
Jeg har i et stykke tid leget lidt med Vue d'Esprit 2, efter jeg fik det med et "Komputer for alle" nummer. På daværende tidspunkt havde jeg windows 98, men efter jeg opgraderede til Windows XP, kunne jeg ikke køre det mere. Jeg har prøvet at afhjælpe det med XP's "programkombatibilitet", men det virker stadig ikke.

Derfor håber jeg der er nogen af jer der har prøvet det samme, og kan hjælpe mig.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. maj 2002 - 15:47 #1
har du prøvet at kigge efter opdateringer på producentens hjemmeside.
Ved man skal hente en opdatering til 3dsmax for at kører det i win xp, måske det også gøre sig gældende i det program
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. maj 2002 - 15:51 #2
Jeg har prøvet på det, men tilsyneladende kan jeg ikke downloade dem, fordi det er en gratis version af programmet jeg har.
Det er dog en hel version, men på deres side skelner de imellem om man har købt den af dem, eller fået det som en gratis version.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. maj 2002 - 15:56 #3
okay så prøv at spørge en it doktor på www.itsvar.dk  de må vide det da det kommer fra deres blad :)
Kender desværre ikke programmet så kan desværre ikke hjælpe mere :(
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. maj 2002 - 16:17 #4
Jeg kigget lidt på sagen

du kender måske allerede siden men her kan du finde alle Vue d'Esprit versioner og mulighed for downloading...

http://www.e-onsoftware.com

På denne under side der beskriver Vue d'Esprit 2 står der at den ikke er XP kompatibel - derfor bliver du nok nødt til at få fat i version højere...

http://www.e-onsoftware.com/Products/Vue2/Vue2_2.php

PS: på siden findes der også upgrades - det kan være at det virker...

Held og Lykke

ZeroHero
Avatar billede raveduck Nybegynder
13. maj 2002 - 16:31 #5
Tak for svaret zerohero.
Så må jeg jo bare overveje at købe en nyere version.
Avatar billede mtj111 Novice
07. januar 2005 - 17:18 #6
Hej

Ja, jeg har også Vue D'Esprit fra Komputer For Alle, og jeg har også prøvet den på en XP: Det virker ikker!!!

Så fik jeg anskaffet mig en 98 computer

Vedr opgradering:
Dengang du fik din CD-KEY til Vue D'Esprit via mail, fik du også et tilbud på Vue D'Esprit 3, fordi de godt vidste at den ikke virkede under 2000/XP

Hilsen Michael

P.S. Det er et VIRKELIGT godt program!!!