Avatar billede error_404 Nybegynder
12. maj 2002 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Elruden på bilen!

Jeg ved godt at dette her spm. lyder underligt, men, er det muligt at rulle elruden på side døren i bilen op, selvom man ikke har nøglerne til tændingen?!? :)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
12. maj 2002 - 14:27 #1
Det kommer an på hvilken bil det er, men som regel kan man godt hvis døren er åben
Avatar billede initializing Nybegynder
12. maj 2002 - 14:28 #2
I nogle modeler er det måske. Men det er vel kun i de nyeste modeler.

-Martin
Avatar billede error_404 Nybegynder
12. maj 2002 - 14:30 #3
Der er en Peugeot 306..

Min far er taget til Brøndby - FCK kamp med nøglerne til bilen og ruden er rullet halvvejs ned og står ude på en parkeringsplads... jeg har lige redet hans nye IBM ThinkPad bærbare computer, som lå i bagage rummet, men hvis det nu begynder at regne... der er nogle temelige dyre læder sæder i bilen :( hæhæ
Avatar billede error_404 Nybegynder
12. maj 2002 - 14:31 #4
...og en bil med nedrullet rude er jo et ta´ selv bord for tyve!
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. maj 2002 - 14:32 #5
Bare sæt dig ud i bilen med et par spande, så er der ingen problemer...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. maj 2002 - 14:32 #6
Det kommer an på hvor runden tapper sin skrøm fra.. Hvis den tager det direkte fra batteriet kan den godt.. Men hvis den først tager det længere inde kan den ikke.. Lige som en bilradio.. Nogle kan spille unden at bilen er tænt.. Nogle kan ikke..
Avatar billede error_404 Nybegynder
12. maj 2002 - 14:34 #7
Jeg tror den skal igennem tændingen, for den kan ikke rulle op eller ned uden nøglerne..

Men det kunne jo være at nogle af jer kendte en god løsning, eller lign! =)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. maj 2002 - 14:52 #8
I må da have et par ekstranøgler??
Avatar billede darkwolfie Nybegynder
12. maj 2002 - 14:52 #9
1. flå tændingen ud og kortslut den...

eller skil døren ad og find den lille motor... og giv den så lidt strøm
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. maj 2002 - 15:26 #10
Hvis ruden ikke kører op når du trykker på knappen,skal du have nøglen i tændingen,for at lukke den.
Altså uden de helt store indgreb:-)
Tape da en/flere bærepose/r over hullet,så der ikke regner ind.
Det er da bedre end vand på læderet.
Avatar billede error_404 Nybegynder
12. maj 2002 - 17:14 #11
Okaii... takker =)