Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
12. maj 2002 - 01:18 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Bot/TCL script til mIRC?

Findes TCL scripts til mIRC? jeg har søgt og søgt uden at finde noget brugbart. Jeg skal bruge en bot (dem er der 1000-vis af) til mIRC samt et TCL script der kan søge i google og i IMDB. Begge scripts findes til eggdrops til unix men jeg kan ikke finde noget der virker til mIRC.
Jeg har ikke og kan ikke lige skaffe en shellaccount. Derfor denne (lousy) løsning!
Anyone? :)
btw, hvis de findes skal de kunne fungere under version 6.01 og kom nu ikke med en røvfuld links til mIRC og eggdropsites med mindre I har et direkte link til noget brugbart :)
Avatar billede kapla Nybegynder
12. maj 2002 - 01:31 #1
http://www.ruptbot.com/scripts.php under "Web Fetchers" Sådan noget du snakker om? :)
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
12. maj 2002 - 01:35 #2
præcis, det er netop der jeg har fundet de TCL scripts jeg vil bruge, men det er ikke sådan lige at få dem til at virke i mIRC :-/
Avatar billede kapla Nybegynder
12. maj 2002 - 02:01 #3
Spurgte lige på en scripthjælp channel, ifølge dem virker TCL script ikke til mIRC.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
12. maj 2002 - 12:22 #4
det tænkte jeg nok :(
nogen der har en anden løsning?
Avatar billede pacman Nybegynder
14. maj 2002 - 16:27 #5
Hmm, jeg kunne oversætte dem til mirc's scripting sprog, men det kommer lidt an på hvad de gør (scriptsne) osv.  og det vil nok også tage noget tid, men for 150p skal jeg gerne gøre et forsøg
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
14. maj 2002 - 17:29 #6
de 2 tcl scripts jeg skal bruge er google (søgemaskine der bruger www.google.com) og imdb (laver opslag hos http://www.imdb.com).
Nu har jeg ikke studeret scriptsne indgående, men jeg vil tro de aktiveres af mIRC ved at man skriver f.eks. botnavn, google for ævlebævle og botnavn, imdb for starwars
noget i den retning :)
kan du klare det, er pointene dine!
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
14. maj 2002 - 17:31 #7
glemte lige linksne til scriptsne:

Searches Google.com using your specified search terms and returns links resulting from your search.
http://www.ruptbot.com/download.php?sid=3

Searches imdb.com for movies/tv-shows/games matching your search terms and returns links to view reviews on them, Includes features to retrieve some of the review details for you as well.
http://www.ruptbot.com/download.php?sid=5
Avatar billede pacman Nybegynder
14. maj 2002 - 18:52 #8
Sorry, det er en for stor opgave, så skal jeg til at rode sockets osv. det gider jeg ikke for 150p.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
14. maj 2002 - 20:09 #9
helt ok.
Avatar billede izeburn Nybegynder
01. juni 2002 - 19:45 #10
til Pacman.. sockets og alt muligt? DOH!

Ghostcom: Det kan ikke lade sig gøre at bruge TCL i mIRC, da mIRC benytter sig af et andet programmerings sprog end TCL.
Det vil svare til det samme som at kode ASP i et PHP dokument.
Dog findes der andre løsninger på dit problem. Google-search script til mIRC findes der 1000 af. Prøv evt. at søge lidt på google, ellers har jeg et liggende men da det er rimelig langt vil jeg ikke poste det her. Men send en email: izeburn@izeburn.tk .. Så finder vi ud af noget!
Avatar billede izeburn Nybegynder
01. juni 2002 - 19:46 #11
Det skulle self være et svar!
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
03. juni 2002 - 16:34 #12
jeg takker for jeres kommentarer og deler lidt ud af pointene selvom jeg ikke fik løst nogen af min problemer.
izeburn: du må gerne sende mig hvad du har til ghostcom@nerdheaven.dk
Avatar billede emingos Nybegynder
01. august 2002 - 01:21 #13
www.egghelp.com ! klart bedste side til eggdrops og tcl
Avatar billede vipez Nybegynder
28. maj 2003 - 00:43 #14
jeg har en google og imdb til mirc (windows) hvis du stadig har brug for hjælp
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
28. maj 2003 - 05:53 #15
nej tak :)