Avatar billede slimmils Nybegynder
10. maj 2002 - 22:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Støj!!!

hey....
jeg har et problem. når jeg optager video med mit tv-kort (WinTV-Primo) og lydkort (Winfast 6xSound), kommer der en konstandt støj på hele tiden. den er rimelig høj og skide irriterede.
kan det have noget at gøre med "signal-to-noise"
skal jeg ud og have et nyt lydkort??????
Avatar billede lexion Nybegynder
10. maj 2002 - 23:00 #1
de kabler der bliver brugt, er meget følsomme over for andre kabler. chek lige at der ikke ligger andre kabler og roder sammen!!!
Avatar billede slimmils Nybegynder
10. maj 2002 - 23:04 #2
jeg har tons vis at kabler liggende, kan det virkelig gøre en forskel????
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. maj 2002 - 23:06 #3
Tjek lige, at det ikke er mikrofon-indgangen som du har sat kablet fra video'en i, men at det er line-in.
Avatar billede lexion Nybegynder
10. maj 2002 - 23:08 #4
ja særlig hvis der ligger 220volt´s kabler .. de kan give støj!!!
Avatar billede slimmils Nybegynder
10. maj 2002 - 23:09 #5
okay jeg må prøve takker for svarene....
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. maj 2002 - 23:09 #6
Prøv også at slå alt fra undtagen line-in - Både midi, wave, CD-lyd og mikrofon. Dette gøres ved at klikke på højtaleren ved uret.
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. maj 2002 - 23:14 #7
Takker for point'ne.
Avatar billede lexion Nybegynder
10. maj 2002 - 23:15 #8
Takker for point'ne.
Avatar billede slimmils Nybegynder
11. maj 2002 - 00:12 #9
ey np