Avatar billede kolme Nybegynder
10. maj 2002 - 18:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

brænde VCD?

Hejsa - Jeg har nogle avi filer, som jeg gerne vil lave til VCD, men mit brænderprogram (Nero 5.5.5.1) skriver, når den skal til at brænde at der ikke er nok memory?! Jeg har 512 MB RAM, og jeg har før brændt VCD'er uden problemer - Når jeg prøver med WinOnCD bliver resultatet at den skærer billedet meget kraftigt, så det ikke er det hele som kommer med.
Jeg mener ikke at de er så besværligt at brænde VCD'ere normalt, men hvad kan mine problemer skyldes? Forkert AVI codec? Hvilket er i så fald bedst til formålet? Skal/kan jeg bruge et andet brænder-program (-hvilket)?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 18:57 #1
Prøv www.vcdhelp.com og find en avi2vcd så får du måske et bedre resultat.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 19:03 #2
Hmm, det ser ud til at der er alt mulig andet end det du har brug for. Men der er vist flere .AVI formater, så det er da muligt at det du har ikke passer sammen med de programmer du bruger. Men det var ikke meget hjælp.
Avatar billede kolme Nybegynder
10. maj 2002 - 19:09 #3
Er der nogen som selv brænder VCD (/SVCD)? Hvilket brænder program bruger i og hvordan gør i?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 19:10 #4
Når jeg gør det er det fra .mpg filer, så der er ikke noget problem med winoncd.
Avatar billede kolme Nybegynder
11. maj 2002 - 19:59 #5
Jeg har stadig ikke fået løst problemet - Så jeg har lagt det ud på bånd i stedet for.
Tak for hjælpen.