Avatar billede dumdum Nybegynder
10. maj 2002 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slettede indlæg

Et forslag man måske kunne bruge til noget:

Når nogle oplever, at et spørgsmål bliver slettet fordi der er et eller andet underligt ved det, kan nogle af deltagerne i pågældende debat måske godt sidde tilbage og ligne et spørgsmålstegn. Måske fordi det ikke altid bliver beskrevet hvorfor spørgsmålet er blevet lukket - beskrivelsen er ihvertfald sjældent tilgængelig for alle, hvis man ikke lige har checket spørgsmålet hvert 3. minut (eksempelvis: http://exp.dk/spm/209068). Når man klikker på det link, så rammer man forsiden af Eksperten.dk. Kunne det ikke laves således, at man sendes til en side, indeholdende en liste over alle de spørgsmål der er blevet slettet - og ikke mindst en kort beskrivelse af hvorfor spørgsmålet ikke længere kan ses.

Det vil afhjælpe en del tvivlsspørgsmål, og ligeledes virker det som en mere fair behandling over for både spørgsmålsstilleren samt deltagerne i selve spørgsmålet. Man slipper for at sidde tilbage med en eller anden tom fornemmelse af at noget er gået galt.

Nu vi alligevel har etableret et (på mange punkter underholdende) coadmin-team, med utroligt begrænsede beføjelser (morsomt at se Eksperten.dk gå i stå bare fordi Admin (et guddommeligt udtryk herinde - man ser folks øje lyse fuldstændigt op) er taget på ferie i Harzen eller hvor det nu var henne) kunne de jo ligeså godt more sig lidt med at kigge på de slettede spørgsmål, liste spørgsmålsnumrene op og så skrive en 2liniers begrundelse.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 11:00 #1
Avatar billede dumdum Nybegynder
10. maj 2002 - 18:00 #2
Nå, vi lukker og lade verden stå stille indtil en admin igen viser sig at komme hjem fra ferie. Indtil da, vil alt, undtaget det lille ur nede i hjørnet, være gået i total stagnation.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. maj 2002 - 00:19 #3
En anden, og efter min mening bedre, løsning er at det skal være muligt at slette blot det indlæg der i øjeblikket kan være årsag til at hele spørgsmålet skal slettes (fx hvis en eller idiot anden dumper et link til børneporno).

Og såvidt jeg ved er den allerede igang med at blive implementeret.

men måske begge dele skal til.

mvh JakobA