Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 09:56 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Info ifbm. lukning af spørgsmål

Det sker jævnligt et spørgsmål bliver lukket pga. overtrædelser af Ekspertens regler. Meget ofte medfører en sådan lukning, at en masse brugere opretter spørgsmål a la "Hvor er spm. 200234?". Dette kunne undgåes ved at give lidt information om hvorfor pågældende spørgsmål er lukket.

Det kunne ske på 2 måder. Enten som en lille notits under coadmin info, i stil med "slettede anmeldelser", eller som en infobox på en tom side, når man klikker sig ind på det oprindelige spørgsmål.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. maj 2002 - 09:59 #1
Det løser sig vel når co-admins kan skrive til de implicerede?

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 10:00 #2
startfirma.dk, det gør jo ikke info tilgængelig for alle andre deltagere i spørgsmålet... eller for den sags skyld Ekspertens øvrige brugere. Det kan være irriterende at klikke sig ind på et spørgsmål, for bare at blive kastet til forsiden. :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. maj 2002 - 10:04 #3
Ja det er korrekt.

Man kan vel nøjes med at et slettet spm åbner en side med begrundelsen for en sletning.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 10:08 #4
jeps... det var også det jeg mente, i min ikke alt for heldige formulering ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 10:10 #5
Fuldstændig enig. Og det ville vel tage, hvad, 10 minutter lige lat lave det?
Avatar billede fcs Novice
10. maj 2002 - 10:38 #6
Jacob vil lave en feature, der gør at hvis et spørgsmål slettes, så vil der komme en side frem, hvor der står hvorfor det givne spørgsmål er slettet. Så skulle der ikke komme så mange spørgsmål a la " Hvor er 287874 henne?".

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 10:39 #7
perfekt :)
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 10:42 #8
Slettet, ja, men jeg savner stadig begrundelsen. Håber han tager det med i sine overvejelser.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 10:43 #9
"så vil der komme en side frem, hvor der står hvorfor det givne spørgsmål er slettet" <- det er vel det der kommer? :)
Avatar billede fcs Novice
10. maj 2002 - 10:44 #10
El_barto>> Hvad men er du med begrundelsen? Jeg skriver jo netop "....så vil der komme en side frem, hvor der står hvorfor det givne spørgsmål er slettet." Alts åen side med en begrundelse for hvorfor det er slettet. Er det ikke det du mener?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 12:45 #11
fcs>Ahhh...my bad :)

Jeg læste det som "så vil der komme en side frem, hvor der står at det givne spørgsmål er slettet"

Sorry...helt i top!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. maj 2002 - 12:47 #12
el_barto>

På dit minisite står der: Jeg holder en pause fra Eksperten til det virker ordenligt.

Jeg synes jeg ser dig herinde hele tiden :D

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 12:55 #13
haha...det er fra da de lavede om på det hele :P
Skal vist lige have rettet lidt *G*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. maj 2002 - 02:57 #14
måske ville det være en ide at et slettet spm stadig ville vises, med begrundelse for lukning, men muligheden for svar og kommentarer var deaktiveret, men igen vil der jo så være tilfælde hvor man af visse grunde alligevel måtte fjerne spm helt
Avatar billede fcs Novice
11. maj 2002 - 17:47 #15
Ztyxx>> Der vil måske også komme en mulighed for Coadmins for at slette  enkelte indlæg i et spørgsmål og derved undgå at slette konstruktive diskutioner bare på grund af en enkelt tåbelig kommentar.