Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 02:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvad hulen gør jeg??

hej jeg har lige fået mig en ny pc og vil gerne have den og den gamle pc koblet på mit Stofanet sammen, så jeg og min datter kan være på nette samtidig på hver sin pc, på en enkelt forbindelse. Men jeg har hørt at man skal bruge en router eller hub eller sådan noget.
En har ozze fortalt mig at det behøver jeg ikke, at jeg kan køre det via USB.... ja, nu må jeg sige at lige netop på dette emne er jeg ikke helt med. Hva d skal jeg bruge...... af programmer eller andet.

Er der en der kan hjælpe mig og forklare det så godt at jeg kan forstå det( skære det ud i pap)
Så vil jeg være den person dybeste taknemlig.
Et knuzz og en masse point til den der kan hjælpe mig.
Hilsen Bibi
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 02:59 #1
Er dine pc'er allerede forbundet i et netværk?
Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 03:05 #2
nej det er de ikke
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:05 #3
send en mail på info@webkurs.dk når du er klar til at modtage hjælp.
Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 03:06 #4
jamen jeg skal jo lige vide hvad jeg skal gøre først, skal jeg have fat i ekstra kabler eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:07 #5
Du skal bruge 2 netkort + 1 hub eller switch. Det er alt. ps. har selv stofanet. kører det som du gerne vil.
Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 03:09 #6
okay har et forindstalleret netlort i den nye og et stofanetkort i den gamle........... men hvad koster sådan en hub eller switch..... er det en speciel jeg skal kigge efter?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:09 #7
Udgifter ca. 500 kr.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:10 #8
bibiscor>nej det er et fedt. Så billig som mulig. Med et par års garanti.
Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 03:11 #9
okay, jamen så vil jeg da skrive til dig igen , når jeg har indkøbt det okay....... du får lige de lovede point
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:12 #10
Den pc der i øjeblikket er på stofa skal have 2 netkort i.

Dvs. du skal bruge 3 netkort i alt. og du har allerede 2 dvs. du skal købe 1 netkort 1 switch + 2 kabler.
Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 03:12 #11
ævvvvvv de har lavet om herinde, hvorledes giver jeg dig de lovede point??
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:13 #12
kablerne hedder patch kabler af typen RJ45
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 03:13 #13
Klikker på accepter svar.
Avatar billede bibiscor Nybegynder
10. maj 2002 - 03:14 #14
værsgo dine point og et megaknuzzzzzzzzz
tak jeg skriver ned det du siger.....