Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 01:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PSP skole

Hej

For noget tid siden fik jeg adr. til en online PSP-skole her inde. Desværre kan jeg ikke lige finde adr. igen. Nogen der kender den, eller ved hvor jeg finder den?
Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 01:09 #1
Lukker sprg. har fundet det her på eksperten i et tidligere spørgsmål.. sorry ulejligheden.
Avatar billede ducks Nybegynder
09. maj 2002 - 01:09 #2
se dine besvarelser/deltagelser igennem
Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 01:09 #3
Hov måtte jeg godt det jeg lige gjorde her???? Hvis ikke så sig lige til oki.... så jeg kan ændre det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. maj 2002 - 01:10 #4
det må du godt :)
Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 01:10 #5
Hej ducks

Ja det opdagede jeg.. ellers tak for hjælpen.
Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 01:10 #6
Oki takker... blev pludselig i tvivl.... :-)
Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 01:42 #7
Er der nogen der ved hvordan man får fat i dem der har den skole?

Jeg har nemlig prøvet at tilmelde mig,men det kunne jeg ikke, da min e-mail allerede er tilmeldt.. jeg er IKKE tilmeldt og har aldrig prøvet at tilmelde mig før i dag, hvor jeg har købt programmet...
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
09. maj 2002 - 02:27 #8
Min mor er medlem og har stor glæde af det. Det er en pige, der hedder Anita der kører det .. hendes icq # er 7030919 .. Kan ikke lige finde hendes mail adresse lige nu, men lad mig vide, om du har brug for den og jeg skal prøve at finde den
Avatar billede johanna Nybegynder
09. maj 2002 - 02:30 #9
Hej Birgitte

Jeg har ikke icq! Så hvis du kan finde hendes e-mail ville jeg blive meget glad.

Tak for din hjælp.

Johanna :-)
Avatar billede lee Nybegynder
09. maj 2002 - 02:38 #10
*GGG*
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. maj 2002 - 02:41 #11
mener hun er bruger her på eksperten  hvis altså det er pspskolen.dk du tænker på  hun hedder vist sjovt nok  pspskolen  :)
Avatar billede pspskolen Nybegynder
09. maj 2002 - 05:27 #12
Hej Johanna
Jeg ser du søger mig/Pspskolen :-)
Du melder dig på kurset her :www.pspskole.dk
Hvis du kommer i problemer så skriv til mig - alice@pspskole.dk

Og så lige et lille PS. til Birgitte, vores skole bliver ikke ledet af nogen Anita :-))

/Alice
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
09. maj 2002 - 13:29 #13
*GG* Det var vist mig, der var meget træt! Ved ikke rigtig, hvad jeg tænkte på *GG*