Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. maj 2002 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag til Eksperten

Jeg har lagt mærke til, at utroligt mange brugere skriver sin placering i minisitet, men det kan man jo ikke gå og opdatere hele tiden, så kan I ikke gøre det muligt at se andre brugeres placering blot ved at klikke på deres profilnavn?

Derudover synes jeg godt I snart kan gøre noget ved ham brugeren mysund der har 59.375 points uden at have svaret på ét eneste spørgsmål...
Avatar billede shjorth Nybegynder
07. maj 2002 - 13:04 #1
Oprettelsesdato torsdag 1. januar 1970 01:00

Så vidt jeg ved så fandtes eksperten ikke på det tidspunkt :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. maj 2002 - 13:15 #3
Men tror I (CoAdmins), at brugeres placering på Eksperten kan vises automatisk i deres profil?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 13:29 #4
Jelzin101>>

er der ikke ved at dukke lige lovligt mange af disse kontoe op ?

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=zelman&option=24

mener ikke at det kun er folk der udnytter det grovt, men også i det små
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. maj 2002 - 13:32 #5
questis>> jo men en del af problemet er også at de ikke direkte gør noget forkert - derfor er de næsten usynlige. - en løsning på dette kunne være at fjerne de 5/pts. pr. dag hvorefter de ikke ville "støje" på ranglisterne.

fiskesuppe>> jeg ved at det i E.Pro bliver muligt at se en oversigt over hvor tæt man ligger på andre...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. maj 2002 - 13:39 #6
Fair nok :)