Avatar billede flextor Nybegynder
07. maj 2002 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan konfigurere jeg en service med parameter

Hvordan konfigurere jeg en service til at køre som en anden bruger, som jeg vil definere ???
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. maj 2002 - 12:51 #1
Prøv at gå ind på denne link http://www.svein.dk/ der finder du alt hvad du vil vide.
Avatar billede flextor Nybegynder
07. maj 2002 - 13:11 #2
Det link kan jeg ikke bruge til noget... Hvis du vil have nogle point må du specificere lidt mere
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. maj 2002 - 13:47 #3
Administrative Tools -> Services .. dobbelt klik på den ønskede service og vælg fanebladet "Log On". Herfra skulle det være nemt nok! :)
Avatar billede farout Nybegynder
07. maj 2002 - 21:52 #4
højre klik på servicen og vælg Run as
Avatar billede flextor Nybegynder
08. maj 2002 - 08:59 #5
Goulduck >> Det du skriver er osgå ritgigt nok, men det var jeg klar over. Problemet er at det ikke er nok... Jeg får at vide at den konto som jeg vælger ikke har de rigtige privilegier og ergo kan servicen ikke startes ...
Avatar billede pilfinger Nybegynder
08. maj 2002 - 11:46 #6
Så skal du vel give kontoen rettigheder til at køre med den service. foresten hvad er det for en service du vil tildele ??.
Avatar billede flextor Nybegynder
08. maj 2002 - 18:13 #7
Servicen som jeg skal have til at køre med en anden bruger er IBM Remote Client Access Express til AS/400.

Jeg har prøvet at give en bruger administrator rettigheder. Men det virker heller ikke
Avatar billede flextor Nybegynder
09. oktober 2002 - 10:50 #8
Fordeler point...
Avatar billede flextor Nybegynder
09. oktober 2002 - 10:51 #9
Da det ikke er blevet læst... Og sikkert aldrig bliver det