Avatar billede xjom Nybegynder
07. maj 2002 - 10:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering af Notes password (IDfil) og HTTP password (Dir).

Er der en der har en løsning på problemet med at få synkroniseret Notes pw og HTTP pw ??

På Iris har jeg fundet kode der kan håndtere HTTP pw, men det sikrer ikke at de to pw er ens, herunder at de opdateres på samme tid.

På forhånd tak
Johannes
Avatar billede roed Nybegynder
07. maj 2002 - 10:45 #1
Interresant spørgsmål. Ved ikke om det er muligt, men er lige med på en lytter :-)
Avatar billede cdelicht Nybegynder
07. maj 2002 - 10:52 #2
Hvad mener du med HTTP password ?
Kan du give et link ti ldet du har fundet?
Avatar billede wise Seniormester
07. maj 2002 - 11:03 #3
Det er løst i RNext!
Jeg har ikke set det løst i R5 - men men men har dog heller ikke brugt mange timer på at lede efter det...
Avatar billede xjom Nybegynder
07. maj 2002 - 11:05 #4
HTTP password er et felt i Person dokumentet i names.nsf. Feltnavn HTTPPassword, ledetekst Internet password.

På Iris har jeg fundet en database SIREREGI.NSF der håndterer HTTP Password, og på Lotus Developer Domain en knap (Action Button to set Internet Password), men det er begge stand-alone løsninger der ikke har forbindelse til Notes klient password.

Johannes
Avatar billede cdelicht Nybegynder
07. maj 2002 - 11:09 #5
Et godt råd: Når det ikke er løst af Iris førend R6 vil jeg kigge nøje på omkostningerne ved at "opfinde" løsningen frem for de løsninger du allerede har fundet, der opfylder dit behov omend manuelt.
Det er næppe besværet værd.... ;-)
Avatar billede karstenv Nybegynder
08. maj 2002 - 08:59 #6
Bare send regningen til kunden :-) det gør alle da ;D
Avatar billede cdelicht Nybegynder
08. maj 2002 - 09:27 #7
Ikke hvis man er "intern".. 8-(
Avatar billede karstenv Nybegynder
08. maj 2002 - 09:43 #8
Kender det jep jeg kender det, de (bosserne) vil have det hele hlst igår og billigt. :-) og når man nu selv kan så kan det jo ikke "tage så lang tid vel". :-(