Avatar billede mike_b_c Nybegynder
05. maj 2002 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spillet Dungeon Siege genere en "Fatal Error"!

Spillet duengeon Siege sætter sig fast når jeg går over på et bestemt punkt, her skriver det: A fatal error has occoured and the recource terrian.dsr is either unreadable or corrupted - me Jeg har prøvet at genindstallere det igen og igen men uden nogen foranndring, samtidig skriver den: possiply due to hardware failure, men mit Radeon 8500 er relativt nyt, men måske mangler det en opdatering a driverne hvilkelt jeg også har prøvet, da der kommer en ny beske om at; Your display adapter is not compitable with the driver update? det forstår jeg altså ikke fordi jeg har hentet den til Windows 2000 og diverse andre ting jeg mente ville hjælpe men nej den vil ikke. så derfor søger jeg desperat hjælp hos en ekspert på området, da jeg meget geren vil igang igen med spillet.
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. maj 2002 - 15:05 #1
Kender ikke lige spillet - men prøv at se om der ikke er kommet en opdatering til spillet?
Avatar billede mike_b_c Nybegynder
05. maj 2002 - 15:08 #2
skal jeg gøre det hos firmaet der står bag spillet eller?
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. maj 2002 - 15:27 #3
Ja... de har sikkert nogle updates / patches, som retter nogle problemer. Måske er dit problem et af dem!
Avatar billede mike_b_c Nybegynder
06. maj 2002 - 20:53 #4
Jeg fandt ud af det, jeg havde intalleret det fra en brændt kopi og der må have været en sikring mod kopiring. jeg fik fat i originalen og installerede det igen uden problemer, ellers tak for hjælpen!