Avatar billede mh28 Nybegynder
05. maj 2002 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Animation fra troldespejlet !!!

Da jeg for langtid siden så Troldespejlet, viste de nogle animation f.eks "bananer i pyjamas" som serrene havde sendt ind. Nu vil jeg gerne vide om man kan hente disse animation. ???
Avatar billede bentn Nybegynder
06. maj 2002 - 19:41 #1
Nej,..har selv fået vist noget animation i troldspejlet og de ligger ikke tilsendte ani. ud på nettet.
Avatar billede ithelp Nybegynder
08. maj 2002 - 09:56 #2
jeg vil anbefale www.scene.org hvis du interessere dig for den slags... der er underholdning nok til et par dage :)
og banaer i pyjamas lige er der ved jeg ikke... ,men der findes nogen som overgår dem mange gange :)
Avatar billede bentn Nybegynder
08. maj 2002 - 14:05 #3
>Ithelp
Hvordan kan det været et "svar"?...det var jo ikke det han sprugte om.Han ville hente/downloade de animationer som seerne havde sendt ind til "troldspejlet"...
En,"kommentar" havde været mere rigtigt.
men okay,ikk' for jeg skal blande mig,jeg syntes bare det var lidt underligt..
Avatar billede bentn Nybegynder
26. maj 2002 - 17:52 #4
øh bøh..har du ikke fået et svar?