Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. maj 2002 - 12:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brugervejledning

Der mangler en brugervejledning for nye brugere på eksperten.

Hvordan fordeler du f.eks. point til flere brugere mv.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. maj 2002 - 12:02 #1
Nye brugere burde få tilsendt et etisk regelsæt for eksperten.
Avatar billede tototo Nybegynder
05. maj 2002 - 12:20 #2
Det er et kanon spørgsmål som der virkelig er brug for.det kunne afhjælpe at oppustede ignoranter har mere travlt med at pleje deres lave instinkt til at anmelde end at råde og vejlede vildfarene nye bruger også i PC mæssig forstand.Det er jo derfor man henvender sig til dette websted og ikke for at blive nedgjort af en flok drengerøve.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. maj 2002 - 12:28 #3
tototo> Tak for din kommentar, så må vi håbe at de syndes det er en god idé.

/per
Avatar billede cms Nybegynder
05. maj 2002 - 13:56 #4
Wow 222, der fik vi lige hele det sure opstød ?! :-)
Du må tænke på at det ikke hver eneste gang er os drengerøve der starter skænderiet, men i meget ganske få enkelte tilfælde faktisk de vildfarne selv. Anyway, jeg kan kun tilslutte mig en brugervejledning - specielt hvis den kan skabe lidt mere forståelse for samfundet her, såvel som den tekniske brug af sitet.