Avatar billede wanix Praktikant
05. maj 2002 - 00:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ICQ

hvorfor kan jeg ikke conencte til Icqs servere længere. Jeg instalerede et tv kort, også ville den ikke mere. Nu har jeg fjernet tvkortet igen. Og afinstaleret icq og instaleret det igen. Hvorfor kan jeg ikke komme online. Jeg kører win2k.

Jeg får bare at vide at jeg ikke kan connecte til en server. Og om jeg vil Arbejde offline. Eller vender tilbage til Standby mode??????
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
05. maj 2002 - 00:49 #1
Prøv at installere Trillian. Havde selv problemer med ICQ på et tidspunkt og nu kører alt perfekt med Trillian
Avatar billede wanix Praktikant
05. maj 2002 - 00:52 #2
Hvad er det lige det er????
05. maj 2002 - 00:59 #3
Avatar billede nst Nybegynder
05. maj 2002 - 01:01 #4
det er et program der samler icq,msn.aim,irc med flere i en client
du behøver ikke have alle programmerne eller konto'r hos dem

hent det her
www.trillian.cc

jeg bruger det selv og det er godt
Avatar billede wanix Praktikant
05. maj 2002 - 01:01 #5
Øhm... Jeg har fået det til at virke. Jeg havde bare glemt at fjerne filerne i C:\Programmer\ICQ. Det gjorde tilføj/fjernprogrammer ikke.
Så nu kører det.

Men hvad gør det andet program der???
Avatar billede scz Nybegynder
05. maj 2002 - 01:02 #6
se - www.trillian.cc
Det er et muliti apps.
Det indholder en Yahoo msg, MS, AOL, ICQ og en IRC client -:)