Avatar billede rune_c Nybegynder
04. maj 2002 - 23:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor findes den ikke der??

Hvorfor er "Spørgsmåloversigt" menuknappen der ikke når man er inde i "Konto". Det er rimlig irriterende at man skal via forsiden først!
Avatar billede snowball Novice
04. maj 2002 - 23:41 #1
Don't get this the wrong way, men du er nummer 147 der spørger om det. Der er stadig mange små ting som mangler at blive lavet/rettet siden vi gik over til ver. 3 af Eksperten. Synes bare der sker for lidt på den front ;/

Snowball
Avatar billede rune_c Nybegynder
04. maj 2002 - 23:44 #2
Gad ikke lige at se om andre havde spurgt om det samme, men det irriterede mig bare grænseløst. Når man så tænkter på at det tager 30 sek at rette undre jeg mig.
Avatar billede dmcn Praktikant
04. maj 2002 - 23:47 #3
Admin er på ferie til omkring d. 13.5 - derefter skulle der gerne ske ting igen. :)
Avatar billede snowball Novice
04. maj 2002 - 23:54 #4
n0rmality: OK, men det har han vel ikke været de sidste par måneder !? Jeg synes virkelig der er mange små ting som ikke burde ta' ret lang tid at lave, men de er bare aldrig blevet lavet - selv efter utallige opfordringer ! Godt nok er det små ting, men det er altså alligevel ting som jeg efterhånden er ved at være ret irreteret over ikke er blevet lavet ;) Lige det sidste touch af brugervenlighed :)

Snowball
Avatar billede dmcn Praktikant
04. maj 2002 - 23:58 #5
Well, han har haft travlt med en del backendudvikling de sidste par måneder, og så brygger han vist også på et par større udvidelser til E - blandt andet et køb/salg-system, E-pro, spil.eksperten.dk og lignende. Derudover, så er der vist også noget med opdatering af reglerne, en regel-FAQ osv. Alt i alt en masse arbejde til én person. :)
Avatar billede snowball Novice
05. maj 2002 - 00:07 #6
De fleste af de ting er jeg klar over, og jeg har også fuld forståelse for at der skal udvikles nye ting og at det er meget arbejde for 1 person. Men jeg har meget svært ved at forstå, at de små synlige ændringer/nyskabelse ikke har højere prioritet end de har !

Jeg vil 10 gange hellere ha' en "perfekt" Eksperten hvor tingene bare er iorden, end jeg vil ha' en f.eks. Køb & Salg sektion ! De ting kan sq vente set fra mit synspunkt !

Snowball
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. maj 2002 - 20:34 #7
Jeg er helt sikkert enig med snowball... hvad skal vi bruge et køb/salg-system til... vi har jo QXL og DBA... hvorfor ikke koncentrere sig om at pudse de rå kanter af det vi allered har?

nil.dk
Avatar billede rune_c Nybegynder
20. januar 2004 - 12:17 #8
.