Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 15:48 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express starter ikke ved E-mail links...

Halo der ude. jeg har lige opgraderet til IE 6.0 samt OE 6.0, men efter dette så går den helt berserk ved link af typen MAILTO: istedet for at starte OE op så åbner den en 30 nye IE vinduer er der nogen der ved hvorfor ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2002 - 15:50 #1
I IE 6.0: funktioner - internetindstillinger - Programmer - email skal være Outlook Express
Avatar billede nordisk Nybegynder
04. maj 2002 - 15:50 #2
Prøv at komme med koden?
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 15:51 #3
Sig ikke jeg skal gå ind i indstillinger og vælge det, for jag kan kun vælge Outlokk og ikke Outlook Express
Avatar billede michaelb Nybegynder
04. maj 2002 - 15:52 #4
Du skal bare højreklikke på Inetrnet Explorer (på Skrivebordet) og vælge fanen Programmer!

Så vælger du i den der boks ud for 'Email' > Outlook Express
Tror jeg nok :D
.::Michael::.
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 15:52 #5
Nordisk >>> det er ikke et kode problem... det er et program problem
Avatar billede michaelb Nybegynder
04. maj 2002 - 15:53 #6
Prøv at klikke på "Nulstil web-indstillinger' og se hvad den kommer til at stå på!
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 15:54 #7
det kan jeg som jeg siger ikke, der kommer Outlook Express ikke frem men kun Outlook... (almindelig...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2002 - 15:55 #8
nordisk> kode? hvilken kode er det lige du er interesseret i?
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 15:55 #9
MS Outlook... men jeg skal have tilføjet Outlook express til den liste... but how...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2002 - 15:59 #10
det lyder altså som om at Outlook ikke er instaleret korrekt - start installationen af IE6.0 og vælg reparer installation, så kan det være det virker.

P.s. Hvis Outlook Express ikke er konfigureret til at sende og modtage mails kan du ikke vælge det på listen.
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 16:22 #11
Det kom den ikke mere på liste af.. den er stadig væk...
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 16:48 #12
nu har jeg både prøvet at:

1: reparere
2: uinstalere og geninstalere
3: slette manuelt og geninstalere, og det bliver simpelthen ikke et hak bedre, kan oplysningen at jeg køre Win´2K hjælpe jer yderligere med et svar ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2002 - 16:49 #13
Er du logget på som administrator el. med administrator-rettigheder?
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 16:56 #14
jep... Er loget ind med Admin ret

men jeg sad og tænkete. når man går ind og vælger Outlook Til E-Mail, så må stien til Outlook jo stå et sted, fx i Registrerings databasen, hvis man nu udskiftede den sti, med sin outlook express sti, så måtte det da kunne hjælpe, men hvor finder man så det...
Avatar billede michaelb Nybegynder
04. maj 2002 - 16:59 #15
Prøv at vælge Kør > skriv Regedit
Avatar billede michaelb Nybegynder
04. maj 2002 - 17:00 #16
...Søg derefter på 'Outlook Express' eller blot 'Outlook'
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 17:02 #17
det har jeg brøvet, men det gav ikke noget brugbart resultat...
Avatar billede kapla Nybegynder
04. maj 2002 - 17:06 #18
Avatar billede kapla Nybegynder
04. maj 2002 - 17:07 #19
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 17:16 #20
Kapla0 >>> har du læst hele spm + besvarelser... tror jeg ikke, nå men så skidt.

http://www.eksperten.dk/spm/168833

Nej, som jeg tidligere har udpeget, så kan jeg ikke vælge Outlook Express her, ham med dette spm, har tydeligvis kunne det, men jeg kan kun vælge Almindelig Outlook (træls)...

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q256953

Som det plejer at være med Miscrosofst artikler og som det er med denne, så forstår man ikke en bønne af det de skriver... det er tideligvis skrevet af hardcore experter, som tror folk forstår deres sprog..

men ellers så tak da ;o)
Avatar billede kapla Nybegynder
04. maj 2002 - 17:22 #21
Avatar billede makse Nybegynder
04. maj 2002 - 17:22 #22
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 17:27 #23
ok, det link makse kom med gav løsningen... Takker. og hvis du så ville være så venlig at lægge et svar.. så du kan få points...

;o)
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 17:28 #24
Og det gælder Selvfølgelig oxo for kaplao kan jeg se...
Avatar billede kapla Nybegynder
04. maj 2002 - 17:29 #25
Svar :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 17:29 #26
og makse....
Avatar billede makse Nybegynder
04. maj 2002 - 17:30 #27
Bare giv dem alle til kapla0. :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 17:36 #28
Ok, som du vil... du fortjæner ellers oxo point