Avatar billede martin100 Nybegynder
06. juli 2000 - 13:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen som kan hjælpe ?

Hej eksperter!

Er der nogle som kan hjælpe mig med en standard mail, hvor der står om vi kan hjælpe med et webdesign...det skal nemlig lyde meget professionelt ...
i stedet for vores gamle standard:

Hej ???

kan vi hjælpe med et webdesign
håber i gider at svare ...

mvh/

bla bla

der bliver 60 point til dem, som kommer med bedste forslag ...
håber i gider at hjælpe...
Avatar billede chopindk Nybegynder
06. juli 2000 - 13:57 #1
Spamm mail er en dårlig ide, lav en flot hjemmeside for dit "firma", og reg. den overalt.

Lav evt. nogle flotte udskrifter, gerne i farver og tag en rundtur til div firmaer,,,,held og lykke (hvad det skal koste, tjooo, det kræver nok et nyt spørgsmål ;-)
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 03:28 #2
Mit navn er Navn og Efternavn

Jeg sender denne mail til jeres firma, da jeg gerne vil designe en hjemmeside for jer.
En hjemmeside der er professionelt lavet, er brugervenlig og som skal repræsentere jeres firma for resten af verden.
Jeg kan tilbyde en hjemmeside med alle de Internetløsninger i vil få brug for.

Mine priser er lave og vi vil hurtigt kunne forhandle os frem til den rette pris, så begge parter er tilfredse.

Mine kvalifikationer er bla. følgende:

xxxx
xxxxxx
xxxxx

På nedenstående links kan i se hvad jeg hidtil har designet.
www.xxxx.dk

Kontakt mig endelig for yderligere information, eller spørgsmål.

Med venlig hilsen

Navn og Efternavn
Gade og nr.
Postnr. og by
E-mail xxx@xxx.dk
Web www.xxx.dk
Tel. xx xx xx xx

Hilsen
Web-devloper
Avatar billede paduavej Nybegynder
18. juli 2000 - 19:53 #3
En ting i skal tænke på er at i ikke må love mere end i kan holde i meddelelsen.
Hvis i ikke er dygtige/professionelle så pas på med at lyde som nogen for det kan give bagslag da dem i så evt får job hos vil tro i kan noget og virkeligheden er måske en anden set fra en kundes synspunkt.
Avatar billede web-devloper Nybegynder
20. juli 2000 - 01:56 #4
martin100 du laver få meget her på Eksperten.dk og glemmer hvad du har lavet.

Hvem skal have de point. ????

Det er jo op til dig selv om du vil gi os dem eller at de bare er i luften.
Avatar billede martin100 Nybegynder
20. juli 2000 - 01:58 #5
skal man ikke give pointne ...
Avatar billede web-devloper Nybegynder
20. juli 2000 - 02:35 #6
Det bestemer man jo selv.

Men var den ikke god nok den jeg lavet til dig eller hvad. ???
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 01:48 #7
hmme - og endnu et glemt spørgsmål af Martin100 - jeg tror han ryger for meget hash