Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 21:59 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Dygtig grafiker søges

Vi driver bryllup.dk, crazynight.dk og konfirmation.dk - derudover lancerer vi et fjerde site om kort tid.

Vi mangler en meget dygtig grafiker, der kan peppe layoutet på specielt de tre sidstnævnte op samt lave det nye. Konfirmation.dk skal have komplet ny brugerflade inden august.

Det nye site vi skal have lavet bliver 95% grafik og ikke så mange funktioner - grafikken drejer sig om jul og skal være både stationær/stillestående grafik, der virkelig skaber et miljø samt nogle flashting, der får det til at blive levende. Grundig, uddybende forklaring gives til den vi vælger at samarbejde med.

Send os et par linier om dig selv til kenneth@jackbox.dk - du kan godt regne med at der er mange timers arbejde i det, men kun hvis du kan vise os nogle flot udseende designs du har lavet selv. Vi betaler pr. opgave.

Point gives til den, vi vælger.
Avatar billede vela Nybegynder
01. maj 2002 - 22:00 #1
stop med at skrive det hele tiden! nu er den her jo 2 gange
Avatar billede backside Nybegynder
01. maj 2002 - 22:00 #2
En gang er vist nok.
Avatar billede simonia Nybegynder
01. maj 2002 - 22:01 #3
Der er forskel på designer og grafiker;)
kunne jo være de søgte 2 forskellige?
Avatar billede radiohead Nybegynder
01. maj 2002 - 22:01 #4
Han fik jo besked på at flytte spm´et. Han har også lukket det andet!
Avatar billede backside Nybegynder
01. maj 2002 - 22:01 #5
Sorry, HAR set det andet er lukket igen.  ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. maj 2002 - 22:04 #6
Det ville være lidt feder med noget mere info.
Hvem er i der står bag ?
Hvad programmer havde du forestillet dig man brugte ?
Hvor mange penge snakker vi om  osv osv.
Avatar billede backside Nybegynder
01. maj 2002 - 22:04 #7
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. maj 2002 - 22:05 #8
Er du på icq eller msn?
Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 22:06 #9
Jeg er ligeglad med hvilke værktøjer I bruger - for os er det resultatet, der tæller.

Mht. betaling er det naturligvis en forhandling mellem os og den pågældende - ikke et punkt jeg gider tage med alle muligt interesserede og uinteresserede her.
Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 22:07 #10
Ps. mht. pris betaler vi ok - vi forventer ikke at få noget hverken gratis eller til "soveværelsespriser" - vi vil have GOD og PROFESSIONEL grafik men vil ikke give de ekstra penge det koster, hvis det skal gennem eks. et reklamebureau til 1.000 kr. i timen.
Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 22:08 #11
Msn: kenneth_jackbox@hotmail.com
Avatar billede backside Nybegynder
01. maj 2002 - 22:09 #12
Har i prøvet her: www.sharksforum.com
Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 22:11 #13
Nej, jeg gider ikke det der sharksforum.com, for jeg har indtryk af at det er meget få, der kikker med på opgaverne? Vi har tidligere forsøgt mht. en anden opgave og fik så godt som ingen respons - her sker der noget på sekunder.....sådan er nettet, man hopper ikke altid ind i den bås man forventes :)
Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 22:13 #14
Icq : 72181654
Avatar billede crazynight Nybegynder
01. maj 2002 - 22:23 #15
Siden sidste år, har vi drevet de nævnte sites. Som I kan se på dem, er der meget tilbage at forlange, når man taler layout og grafisk præsentation. Det vil vi gerne gøre noget ved og vi hyrede et bureau til at redesigne bryllup.dk. Det kostede ca. 10.000 kr. og endte ok – ikke fantastisk, en ok. Det har vi ikke råd til at give en gang til for de andre sites og specielt har vi et nyt julesite vi skal have klar inden august, så derfor vil vi nu forsøge at skaffe kontakt til en freelancegrafiker, der ikke har de samme højere priser, som bureauerne har.

Vi tror at det drejer sig om måske 10-20 timer pr. site – prislejet må vi jo forhandle os frem til, men det vil være fastpris. Altså på den måde at vi bliver enige om en pris og så løses opgaven til den pris – hverken mere eller mindre. Stilarterne er jo naturligvis forskellige:

1.Crazynight har vi netop fået farver og layoutforslag til af et reklameburaeau (et andet end bryllup.dk) i forbindelse med tegning af et nyt logo. Her skal man sådan set ”blot” føre den grafiske linie fra vores nye foldere ud på sitet.

2. Konfirmation.dk skal være MEGET mere frisk, hurtig, fremme i skoene og ”lige på” end det er nu. Det skal tiltale konfirmanderne og være meget mere levende.

3. Det nye julesite er faktisk en underafdeling til Crazynight og drejer sig om at vi vil sælge noget bestemt til jul, som jeg pt. Endnu ikke kan afsløre, men som designet ikke afhænger af. Siden er MEGET simpel og der skal stort set kun være lidt kontaktoplysninger og få menupunkter.

Jeg forventer at man vil kunne løse de forskellige opgaver så vi kan have en ny crazynight inden for 2 uger, konfirmation.dk og julesiden skal være klar til lancering SENEST 1/8.
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. maj 2002 - 22:36 #16
lyder sku intresant og vil også gerne hjælpe men tror sku opgaven er for stor, mangler hvis noget mere erfaring. Håber da i finder en dygtig grafiker der vil lave det. Held og lykke med det :-)
Avatar billede 3355264 Nybegynder
01. maj 2002 - 22:50 #17
hvis jeg ikke havde så mange projekter igang var jeg 100% med! bare så andre folk ved det da jeg er en meget øvet grafiker/programmør/designer/udvikler...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. maj 2002 - 22:50 #18
Kommer du ikke lige online på msn`?
Avatar billede roedz Nybegynder
01. maj 2002 - 23:55 #19
Vi er et firma [9iA], der gerne vil lave den grafiske flade for jer.

Vi er 2 multimediedesignere i firmaet, som udvikler nytænkende design, der påvirker den valgte målgruppe. Samt vi kan løse opgaverne til den deadline, som er sat.

Vores pris er 525 kr. + moms i timen.

Kontakt os for videre info/aftale på lars@9ia.dk

Lars Roed
www.9ia.dk

PS: Hvis I også kommer til at mangle en der kan kode i fx ASP, har vi også en sådanne tilsluttet firmaet.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 10:00 #20
Hvis du ikke vil bruge Sharks fordi der ikke er nok der kikker med, så prøv at oprette den på www.freelanceweb.dk - der kan jeg garantere dig at rigtig mange sidder på spring efter opgaver at løse.

nil.dk
Avatar billede simonia Nybegynder
02. maj 2002 - 11:19 #21
Hmmmm er der noget galt i at poste sådan en forespørgsel her på E?
Avatar billede kolzie Nybegynder
03. maj 2002 - 13:48 #22
Jeg vil da også gerne.
Jeg arbejder hos ThunderBear Webdesign. http://www.thunderbear.tk
Hvor jeg er mange ting, der i blandet vores eneste grafiker...
Send en mail til enten nikman@ofir.dk eller thunderbear@ofir.dk
Avatar billede elaurs Nybegynder
08. maj 2002 - 15:48 #23
Jeg er da interesseret i at hjælpe jer med det grafiske, hvis I stadigvæk mangler een.

Her kan I se hvad jeg har lavet tidligere.
http://www.cozy.dk

Mvh.
/Rico
rico@cozy.dk
Avatar billede larsen1 Nybegynder
08. maj 2002 - 16:01 #24
Den opgave tror jeg nok lige jeg nupper =)

/simon