Avatar billede johnschmidt Nybegynder
30. april 2002 - 23:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Decompressor fejl...??

Jeg har en AVI fil jeg vil afspille, og men windows nediaplayer skriver:

"A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work.  You may need to restart your player or browse"

Klikker jeg more help skriver den:

"The decompressor, a file that enables you to play multimedia content and should have installed automatically, failed to install. (Error=80040200)"

nogen ideer til hvad der er galt og hvad jeg skal gøre.

jeg har win 98!
Avatar billede panch Nybegynder
30. april 2002 - 23:10 #1
Det kan tænkes at du ikke er tilsluttet internettet og den prøver at få fat i et codec. Virker andre avi-filer? Hvis filen er af DivX format skal du hente det og installere det separat. Hent divX på www.divX.com eller på www.divxdigest.com.
Slutteligt kan du hente en opdateret version af Windows Media player, hvis de er en ældre version du har.

Mvh
panch
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
30. april 2002 - 23:18 #2
1 - internetadgang - jeg er logget på og der er "hul" igennem
2 . divx - jeg jeg
3. update af mediaplayer - hvor??
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
30. april 2002 - 23:20 #3
Jeg har Windows Media Player 6.4.07.1112 som skulle være den seneste
Avatar billede panch Nybegynder
30. april 2002 - 23:22 #4
Windows MediaPlayer 7 er den "nyeste" selvom den er lidt gammel. Den kan hentes på http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/
Hvis det heller ikke virker, vil jeg skyde på at det er filen det er galt med, men prøv at check med en anden player.
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
30. april 2002 - 23:24 #5
Det skal siges at jeg kan høre lyden, men der er ikke billede. Jeg har også prøvet med realplayer, og quicktime uden resultat
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
30. april 2002 - 23:42 #6
update til windows mediaplayer 7.1 til win98 løste problemet. Tak for linket og tak for hjælpen!!
Avatar billede panch Nybegynder
30. april 2002 - 23:45 #7
Det var så lidt. Ahh, dejligt med debut :)))