Avatar billede berg Nybegynder
28. april 2002 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bestem nyt vindues størrelse

Jeg vil gerne lave et link som åbnes i et nyt vindue, det skal have en bestemt størrelse der let kan ændres. Der skal ikke være adresse linie og sådan noget.

Håber I forstår..! Kode er værdsat ;-)
Avatar billede berg Nybegynder
28. april 2002 - 13:53 #1
det er et link til en af mine egne sider, så der kan også eksekveres kode på målet. Hvis det hjælper.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. april 2002 - 13:55 #2
<a href="" onClick="window.open('side.htm', 'titel', 'width=650,height=300', 'location=no', 'menubar=no', 'toolbar=no');return false;">Tryk her</a>

Vupti :)
Avatar billede berg Nybegynder
28. april 2002 - 13:58 #3
Det var fandme godt det der! Takker ;-)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. april 2002 - 13:59 #4
Så lidt :) Takker for point