Avatar billede jepa Nybegynder
28. april 2002 - 10:28 Der er 3 kommentarer

Mosaik

Hej der
Når jeg overføre video fra min video maskine (sony DHR-1000NP)er det mosaik jeg får ind.Det sker kun under win xp i wind 98/s køre det som det skal.Er der en der kan hjælpe mig?

Har:Adobe Premiere 6,1
    Win xp home
    Pinacle dv kort
    sony DHR-1000NP vido maskine

Avatar billede staticj Nybegynder
29. april 2002 - 08:39 #1
hent virtualdub på www.virtualdub.com. det er gratis og har alt det der skal bruges og så er det også istand til at re-encode til avi filer og det kan bruge alle relevante codec.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
29. april 2002 - 16:18 #2
Det skal naturligvis ikke være nødvendit med virtualdub når du allerede har den fornødne software i adobe premiere - men prøv lige at tjekke indstillingerne når du optager ind/capture/logger - kært barn har mange navne!

De skal ligne noget i stil med:

PAL 720x576
25 frames pr. sek.

prøv ad!
Avatar billede jepa Nybegynder
18. januar 2003 - 23:33 #3
xp med 1 opdatering det virker.