Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 01:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

screen shot

Jeg har prøet på at tage screen shots når jeg ser film på min com (ved at trykke "printscreen", åbne paint og trykke "CTRL + C") men der kommer kun sort skærm frem. er der en  måde jeg kan tage screen shots??
Avatar billede canedo Nybegynder
28. april 2002 - 01:04 #1
Det tror jeg ikke - hvis det ikke virker med PrintScreen. Men det kan da godt være der findes en anden måde at gøre det på. Men så ville jeg også gerne vide det :-)
Avatar billede wanix Praktikant
28. april 2002 - 01:06 #2
Det er fordi at der er lagt en kode på i mediaplayer, og andre afspillere. Jeg tror der findes et eller andet program tiln at tage print screens med. Men ved ik hvad det hedder.....
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
28. april 2002 - 01:10 #3
Ja da! Brug Hypersnap DX, som kan ta screenshots af ALT!
Film, spil (DirectX, OpenGL, Heidi osv.)
Bruger det selv, og jeg har aldrig set et program der kan måle sig med det her
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
28. april 2002 - 01:11 #4
wanix - Det med koden skal du nok ikke lige regne med.
Det er simpelthen Windows som ikke kan klare at ta' screenshots af film og spil.
Men det kan Hypersnap! - Bare søg på www.google.com , og du finder deres hjemmeside, hvor du kan hente en demo
Avatar billede makse Nybegynder
28. april 2002 - 01:12 #5
Hypersnap: www.hyperionics.com

Ellers så kan du deaktivere Hardware Acceleration i WMP, og så bruge PrintScreen.
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. april 2002 - 01:15 #6
Brug VirtualDub www.virtualdub.org
Spol hen til det du skal PrintScreen'e og vælg Video->Copy source frame to clipboard

//hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. april 2002 - 01:16 #7
Eller bare printscreen når du skal bruge det... Du kan også afspille samtidig i VirtualDub hvis du gider, men du får den bedste kvalitet, hvis du stopper den og tager dit screenshot! ;)
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 01:18 #8
Takker
Avatar billede wanix Praktikant
28. april 2002 - 10:01 #9
Nå okay det troede jeg bare.