Avatar billede granhof Nybegynder
27. april 2002 - 19:51 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

diverse filer belaster computeren !

Jeg har fået det problem at min computer er blevet super langsom (kun nogen gange)

Jeg har kigget der hvor man kan se systemprocesser og der er nogle underlige filer der belaster computeren 98% ca...
Det er nogle af dem her:
De ligger i c:\winnt\temp
mep38a.tmp
mep38b.tmp
mep38c.tmp
mep38d.tmp
mep397.tmp
mep3a1.tmp
mep447.tmp
mep3d8.tmp
osv osv....
Jeg har søgt efter dem her i søg filer på computeren.. og den har fundet dem her, men den laver ligesom selv nogle nye hele tiden....
Hvad kan jeg gøre for at det stopper ? Jeg har prøvet at slette alle filerne, men de kommer igen efter en genstart.. Der må ligge en eller anden fil der får dem til at komme igen , hvilken ?

jeg harkørt antivirus og ligende, samt scannet for trojans...

PlZ kom med lidt gode ideer
Avatar billede delle29 Nybegynder
27. april 2002 - 19:54 #1
En tmp-fil er en såkaldt tempfil det er små genveje til de filer der senest er blevet brugt. De fleste kan slettes, men nogle programmer bruger også tmp-filer når de kører(derfor vil ikke alle kunne slettes).
Avatar billede jtt Nybegynder
27. april 2002 - 20:11 #2
delle29 har langt henad ad vejen ret, men jeg ville ikke være betænkelig ved at slette disse filer. En tmp fil kan også genereres når du modtager en vedhæftet fil i din mail, den bliver bare ikke slettet, men lægger sig "permanent på tværs".
Avatar billede delle29 Nybegynder
27. april 2002 - 22:01 #3
Derfor kan man stadig ikke slette de filer der er i brug.