Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2002 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke connecte til servere i CS

Efter med stor besvær, at have hentet CS1.4 og HL1109, forsøgte jeg at tilslutte mig en af de mange servere, der kom frem - uden held. Den siger bare at det ikke var muligt at oprette forbindelse.

Hvad kan problemet være?
Avatar billede kapla Nybegynder
27. april 2002 - 16:31 #1
Hvad er fejlen?
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2002 - 16:33 #2
Det er det jeg spørger om :o)
- Den fortsætter bare indtil den får Time Out. Det er ikke noget med at jeg mangler banen, lydfiler eller lignende.
Avatar billede kapla Nybegynder
27. april 2002 - 17:00 #3
OK, prøv disse forslag:

In you cstrike folder [half-life/cstrike], remove the custom.hkb. This will not have any incidence on your installation and a new version of this file will be created the next time you join a server. As the file size increases each time you join a server, you may have to perform this operation on a regular basis (Once a week seems enough). Typically, your first attempt to connect after deleting this file will let you outside of the server (the file is recreated during this try) : type retry in your console to join immediately.

- In your console type cl_timeout 350000 or any other ridiculously huge number. This will avoid the timeout limit to be reached and you will not be disconnected while trying to join the server.
Avatar billede delle29 Nybegynder
27. april 2002 - 19:48 #4
Har du kunnet connecte til servere før du installerede 1.4 ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2002 - 20:12 #5
Har ikke spillet det siden beta 7,1.
- Men her et par timer efter virker det, uden at jeg har gjort noget.