Avatar billede crazy_legs Nybegynder
26. april 2002 - 10:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

high-score

Under "Dine data" står der min placering : 32.161
men det kan jeg jo ikke bruge til så meget, så ville det være bedre hvis man kunne se hele listen når man trykkede på ens placering...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 10:50 #1
de arbejder vist på en top 40.000...
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 10:50 #2
jep :) Det er der mange der før dig har ønsket.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 10:51 #3
Der er næppe mere end 15.000 aktive (sikker mindre), men jeg ved det ikke.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 10:52 #4
er der virkelig SÅ mange - så ligger jeg da ikke så ringe som jeg troede *G*
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 10:58 #5
Brugernavn  startfirma
Point  3.391
Point ude  0
Placering  8.948

Den her bruger oprettede jeg d. 4 februar 2002 (så den er næsten 3 mdr. gammel.) Det indikerer nok at der er langt færre end 15.000 aktive.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 11:03 #6
Brugernavn  metal_hansen
Point  6.440
Point ude  0
Placering  341

tjah du har nok ret

Oprettet d.17.august 2001
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 11:05 #7
Metal Hansen>

Du har lige præcis point nok til at være nået forbi alle de inaktive profiler der står og samler point. Du har sikkert på et tidpunkt omkring de 5000 point taget et gevaldigt spring op på stigen :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 11:07 #8
tjah - det har jeg ikke lige tjekket - men det skal nok passe!
I hvert fald synes jeg ikke jeg har gjort noget specielt for at komme op mod no.300 - så der er nok reelt ikke mere end måske 2-3000 aktive... men det er jo svært at sige
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. april 2002 - 11:31 #9
På den anden side har jeg stadig kun 935 points (startede i januar, 2002) og jeg ligger som nr. 26.576.
En af mine kammerater oprettede en konto for et par dage siden og lå som nr. 33.000 + lidt mere...
Så der skulle altså ligge 15-20.000 inaktive brugere omkring 5000 points? Hmmmmm, ufedt; måske skulle folkene bag E finde et lille script *aner ikke om et sådant kunne gøre det, jeg har tænkt mig at foreslå*, der begrænsede ens inaktive periode til f.eks. 3 måneder, hvorefter der var en "dvale-periode" på 1-3 måneder, hvor kun ens brugernavn blev bevaret...? Sådan virker Yahoo! Mail i hvert tilfælde :o)

Hvor mange, der reelt set er aktive/inaktive, skal jeg naturligvis ikke kunne svare på, men evt. er det sådan, at der er nogle "få" eksperter, medens de resterende endnu ikke aner et klap op computere! Taget ud fra den betragtning, kunne man vel sige, at langt hovedparten af brugerne har fået brugt en pæn del af deres points, og derfor ikke har så mange tilbage?
Selvfølgelig er der også nogle, der har haft brug for et enkelt eller to svar og har fyret samtlige points af på dem, men igen er der ikke noget tal...

Top 10 starter ved knap 53.000 points og Makse, der p.t. ligger på førstepladsen har tjent sig til ikke mindre end 127.969,81 points på lidt over to år...
Nu er det ikke muligt at få mere end 1825 points pr. år fra Eksperter ( = 5 points pr. dag, skudår ikke iberegnet :o) og det første stykke tid, Eksperten var på benene, mener jeg ikke, der var et loft på, hvor mange points man måtte afhænde ad gangen...? Jeg har i hvert tilfælde set en del eksempler på 500-1.000 points...
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 11:45 #10
Kreidlerhansen>

Det ville være forholdvis nemt at deaktiverer brugere der ikke har benyttet eksperten i 1 år. 3 mdr. er for lidt. Man behøver jo ikke at skulle slettes fordi man er aupair i et år. man kunne evt. deaktiverer brugerne således at hvis de logger ind så er de igen med på toplisterne. Men hvis de forbliver inaktive vil de ikke fremgå af listerne. I det tilfælde kunne en inaktivitet gælder fra fx 3 mdr.

Der er sikkert også MANGE brugere der slet ikke virker. Fx brugere der ikke vidste at de skulle opgive en reel emailadresse, men som opgav en ikke eksisterende da mange har paranoia hvad angår spam etc. I tidernes morgen var der jo ikke samme validering :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede kapla Nybegynder
26. april 2002 - 18:22 #11
"high-score" bliver muligt i Eksperten Pro