Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. juni 2000 - 08:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Snyd? Ret op på det....

Hej

Når jeg nu surfer rundt på ekspertens forskellige kategorier så ser jeg flere og flere der ikke vil acceptere et svar i deres spørgsmål. Det er også selvom der er fornuftige svar.

Det er fusk.

For på den måde kan de jo oprette et spørgsmål og så bare lade svarende komme løbende ind, uden og acceptere.

Dette syntes jeg burde forhindres ved f.eks. at lade admin smutte rundt og tjekke en gang om måneden og så hvis der er et spørgsmål der f.eks. er 1 måned gammel slette spørgsmålet og straffe vedkommende ved og trække eks. 200 point.

Men i hvert fald, der skal gøres noget ved det. (Efter min mening)

Håber der sker noget.

MVH

-Maniacdog-

P.s. Se og få gjort noget ved jeres server, den er jo pokkers ustabil. :-)
Avatar billede sjensen Nybegynder
30. juni 2000 - 08:59 #1
hørt, hørt !!
Avatar billede snowball Novice
30. juni 2000 - 10:16 #2
Hvis det går man jeg (og mange andre) håber, så er der en funktion i den nye udgave af Eksperten som mere eller mindre automatisk acceptere svar der er mere end x dage gamle !

Snowball
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. juli 2000 - 12:01 #3
Måske lidt mere end én månede??
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 10:51 #4
Vi er helt opmærksomme på problemet, og vil snarligst finde en løsning. Så snart vi har rettet fejlene i den nye version, vil vi kigge på de næste vigtige ting, hvor dette er langt oppe på listen.