Avatar billede hejhejhej Nybegynder
23. april 2002 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mangler statistik!!!!

Jeg er ved at skrive en opgave i skolen, men mangler nogle statistikker. Det jeg leder efter er en sttistik over den mest anvendte skærmopløsning og en over hvor lang tid en person gider vente på at en hjemmesiden loader ind. Har prøvet danmarks statistik men uden held........send gerne nogle links til sider som har foretaget sådanne undersøgelser
Avatar billede nstenberg Nybegynder
23. april 2002 - 13:35 #1
du kunne da prøve og skrive en eMail til nogle af de store websites (jubii, yahoo.dk, dr, tv2) og spørge om de kunne hjælpe dig.

/ nikolaj stenberg
  http://ministry.host.sk
Avatar billede dskyt Nybegynder
23. april 2002 - 13:41 #2
Det findes der  vist nok ikke måske kunne du bare spørge i din skole ellers kender jeg ikke nogen steder hvor du kan få det.
Avatar billede hejhejhej Nybegynder
23. april 2002 - 13:41 #3
Det tager for lang tid....jeg skal sådan set bruge det i dag
Avatar billede dskyt Nybegynder
23. april 2002 - 13:43 #4
Nåh hvad med at spørge i sharksforum måske er der noget der
Avatar billede hejhejhej Nybegynder
23. april 2002 - 13:43 #5
Har prøvet min lærer kunne ikke huske hvad siden hed, men der findes nogen
Avatar billede dskyt Nybegynder
23. april 2002 - 13:45 #6
så prøv SHARKSFORUM som er et international site lidt lige som dette dog er der flere brugere der ved meget
Avatar billede kolme Nybegynder
23. april 2002 - 17:06 #7
Avatar billede kolme Nybegynder
23. april 2002 - 17:12 #8
eller mere præcist:
http://www.thecounter.com/stats/
Avatar billede kolme Nybegynder
11. juni 2002 - 21:10 #9
Mange tak - Godt jeg kunne hjælpe