Avatar billede gretaj Nybegynder
23. april 2002 - 00:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg det?

__________________________________________________________________ Greta Jensen ICQ#: 145901226 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:

Hver gang jeg vil sende en ny postmeddelelse dukker dette op i mailboksen. Hvordan kan jeg slette det, så det ikke kommer igen?Det er irriterende, og jeg har aldrig bedt om det.
Venlig hilsen
gretaj
Avatar billede trismegistos Nybegynder
23. april 2002 - 00:40 #1
Jeg er ikke ICQ bruger men prøv at højreklikke og slet.
En anden gang skal spm. om ICQ oprettes i programmer > chat programmer.    :)
Kunne du ikke også for fremtiden skrive hvad du har problem med i overskriften , det gør det så meget mere informativt.......:)

Mvh. trismegistos
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. april 2002 - 00:41 #2
spørgsmålet er flyttet.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede blackbyte Nybegynder
23. april 2002 - 09:03 #3
Du kan slette det i registreringsdatabasen.. 2. sek
Avatar billede blackbyte Nybegynder
23. april 2002 - 09:04 #4
Avatar billede gretaj Nybegynder
23. april 2002 - 09:38 #5
svar til blackbyte: Jeg kan ikke rigtig finde ud af det der med at gå ind i registreringsdatabasen, og tør ikke røre ved den.....har aldrig prøvet det:-))
Avatar billede gretaj Nybegynder
23. april 2002 - 09:41 #6
til trismefistos: Det løser ligesom ikke rigtigt problemet, for næste gang jeg vil sende ed mail, er det der jo igen
Avatar billede gretaj Nybegynder
11. maj 2002 - 11:49 #7
Jeg har selv løst problemet.....ingen andre har åbenbart kunnet hjælpe mig.....men fik fat i en ven, der forstod, hvad jeg mente:-))
.....men tak alligevel
gretaj