Avatar billede 7th Praktikant
22. april 2002 - 22:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Brugerprofilering

Mange andre store sites og for den sags skyld mindre har en klart bedre brugerprofilering. Jeg synes at man med fordel kunne udbygge ens minisites funktionaliteter her på Eksperten. F.eks med almindelige feltformer som
- Alder: Email: Icq: Navn: Site: - og så videre... Endvidere savner jeg også at man kunne have lejlighed til at skrive en lidt større brødtekst, da det nuværende minisite kun tillader et meget begrænset antal x bogstaver. Derudover kunne det da også være ganske fedt at man f.eks også kunne få vist et mini banner på 88 x 31 pixels.
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. april 2002 - 23:29 #1
minibanner her på e brøds jeg mig ikke om. Alt for tit er folks server nede og så går der 100år og en sommer for man får timeout og stadig ikke kan se noget.

og selv nu kan man jo 'linke til sin side'. det gør de fleste.

mvh JakobA
Avatar billede snowball Novice
23. april 2002 - 00:09 #2
7th: Til det formål er http://fotx.net/ lavet (dog ikke lige det med banneret) ;)

Snowball
Avatar billede 7th Praktikant
23. april 2002 - 00:56 #3
Jep, men det kunne da være rart med en mere udbygget funktion på ens minisite her også...
Avatar billede francke Nybegynder
23. april 2002 - 07:44 #4
Selv om man retter i sin brugerprifil (HP, mailadresse osv) Bliver det aldrig rettet i http://fotx.net/ alligevel!
Avatar billede dmcn Praktikant
23. april 2002 - 07:57 #5
francke : fotx.net har som sådan intet med E at gøre. De har ikke adgang til E's database, så hvordan skulle de kunne se dine informationer?
Avatar billede francke Nybegynder
23. april 2002 - 08:07 #6
Hvordan retter man så sin profil i fotx.net? Jeg kan da ikke blive ved med at have den samme alder!!  :=)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. april 2002 - 08:27 #7
francke, jowda... fotx.net bygger på avanceret AI... den viser den MENTALE alder... ;)

(sorry) ;)
Avatar billede francke Nybegynder
23. april 2002 - 08:37 #8
nanoq> Selvom hvad de andre siger, er du nu en flink fyr! Du fik også min stemme ved valget! Jeg føler mig også som en på 40år så der behøver ikke at blive rettet noget!!  :=)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
23. april 2002 - 13:57 #9
For at komme tilbage til spørgsmålet; så ville det da være en ok ide med nogle flere og større felter på minisitet her på exp'dk.
De ku' osså være meget sjovt med et internet beskedsystem af en slags.
  Mht. 33x88 banneret så vil det som jakoba pointerer, være en dårlig ide.

/nikolaj stenberg
ministry.host.sk
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. april 2002 - 15:25 #10
Jeg mindes der var en overgang man kunne proppe altmulig CSS i sit minisite. Det blev så til at der kom divs med position:absolute i flere minisites. De var sikkert kønt placeret på brugerens egen skærm, men vablede rundt og dækkede menuer osv i andre vindues-størrelser og opløsninger.

Man retter profil i fotx ved at logge ind med det navn og password du sikkert har glemt. første side du kommer til er en form hvor du kan rette.

mvh JakobA
Avatar billede 7th Praktikant
25. april 2002 - 19:40 #11
Som n0rmality siger så har fotx intet med exp at gøre, og derudover tror jeg ikke alle her på exp ved besked om sitet, så et par eller tre udvidelser af minisitets funktionaliter vil for mig være fino.

Ok banner ide - dårlig ;)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. april 2002 - 22:28 #12
Lukketid ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. april 2002 - 22:28 #13
eller .. *G* .. jeg så sku ik lige datoen *lol* *nevermind me*
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. april 2002 - 22:29 #14
(Så der stod 22/04 .. troede det var 2001)
Avatar billede 7th Praktikant
28. april 2002 - 01:36 #15
Anyway det er vel lukketid alligevel ;)