Avatar billede troels_d_h Nybegynder
22. april 2002 - 18:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan udveksler jeg en fil med en ven

Hvordan udveksler jeg nemmest filer (større end normale e-mail servere vil gå med til) med en ven, når vi kender hinandens IP-adresser ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 18:41 #1
sætter en FTP server op, og FTP'er mellem maskinerne.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 18:42 #2
Her kan du finde windows FTP servere: http://opasia.tucows.com/ftpserver95_license.html
Avatar billede sukos Juniormester
22. april 2002 - 18:42 #3
Du laver bare en mappe uden indexfil og smider filen ind her!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 18:43 #4
Jeg har selv brugt den her, det virker bare. og er let at sætte op: http://opasia.tucows.com/preview/195554.html
Avatar billede virtus Nybegynder
23. april 2002 - 00:47 #5
ICQ www.icq.com eller IRC www.mirc.com er måske noget nemmere at gå igang med..
Avatar billede virtus Nybegynder
20. januar 2003 - 18:36 #6
Det var da sandelig også på tide at lukke her.